Grand Canyon

Published: September 12th 2005

Naar Grand Canyon

Hallo allemaal,

Allereerst (voor ik het weer vergeet): Allemaal HEEL erg bedankt voor jullie leuke opmerkingen/emails etc!!! Echt leuk om wat van het thuisfront te horen....

Na Sedona zijn we door het prachtige rode landschap richting Grand Canyon gereden. Ook dit was weer spectaculair.

Tijdens de beklimming van het Colorado plateau hele mooie hoogte verschillen, met uitzicht op groene bossen.

De Grand Canyon zelf is met geen woorden of foto's te beschrijven!!! Dat MOET je gezien hebben...

Nu zo eten, en dan naar het Imax theater over de grand canyon.

Morgen richting Kayenta ofzo, waar we 's middags Monument Valley gaan bezoeken!

Groetjes,

Jacinta en Ramon

wow
wow ziet erg vet uit zeg!!! wou dat ik er bij was

GC en hert
Hoi Ramon en Cint, Wow, wat een mooie foto's zeg! Heel erg mooi daar. Destijds hebben wij maar een heel klein stukje hiervan gezien. Als ik het zo allemaal zie hadden we verder door moeten rijden. En bijzonder dat jullie dat hert zagen! Groeten, Wouter.

1 woord GEWELDIG

Wow!
Ziet er vet uit! Dat fastfood ook trouwens? Of valt dat wel mee? ;)
14th September 2005

He vakantiegangers ziet er allemaal weer toppie uit!! En dat eten komt ook bets wel goed zo te zien!!! Alleen klein bordje fruit zag ik! :-) Nou wij gaan gewoon naar broodje Amsterdam hoor!!!!!!! :-))))))))))) jullie gaan nu zeker richting dead valley en dan op naar de gokstad!!! Leuk jullie travelblogs en we w8ten op de volgende! Laterssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
14th September 2005

Ramon doe die SOKKEN eens uit man!!!!!!

Tot: 0.543s; Tpl: 0.021s; cc: 13; qc: 71; dbt: 0.2142s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb