Phoenix natuurpark

North America » United States » Arizona » Phoenix
September 9th 2005
Published: September 11th 2005

Na ons bezoek aan aan downtown Phoenix (waar we ook in het UPS kantoor ge-internet hebben) besloten we het Papago park te bezoeken.

Gevoelsmatig leek het ons wel een leuk reacreatiegebied ala Sloterplas bijvoorbeeld.

Niets was minder waar. :-) Het betrof een woestijngebied waar de waarschuwingsborden voor schorpioenen niet van de lucht waren.

Ook was het er ERG warm :-). Graadje of 45 ofzo. PFfffffffffffffff....

Al met al was het wel erg leuk hoor. Een hele ervaring zo met die hitte. Ook nog een mooi meertje tegen gekomen! (fata morgana?). Een geocache (www.geocaching.nl) die twee kilometer verder op zou liggen was toch net te veel van het goede.

Nog net niet derdegraads verbrand bereikten we de auto, waar de airco op stand 80 gezet werd.

11th September 2005

Wat jammer van die cache zeg! Heb je nog schorpioenen gezien?? Schrijf vooral meer logs! Altijd leuk om te lezen!
11th September 2005

Ziwet er allemaal top uit tot snel

beter laat...
hey, JayJay en Ramon! Had nog willen bellen om jullie een fijne vakantie te wensen, maar ja... ben t natuurlijk weer vergeten :-) Maar zo te zien genieten jullie dr niet minder van! ;-)
12th September 2005

Ganzen
Zijn jullie je er wel van bewust dat jullie de dood in de ogen hebben gezien?! Dat zijn namelijk Oranjesnavel ganzen, beter bekend als de killer goose!!! Een uitermate agressieve soort, maar weinig mensen kunnen zo'n ontmoeting navertellen!!! :P

Tot: 0.234s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 61; dbt: 0.0532s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb