Ørkenvandring ;-)

North America » United States » Arizona » Phoenix
April 19th 2006
Published: April 20th 2006

Mathilde har fødseldag og det har hun jo...Mathilde har fødseldag og det har hun jo...Mathilde har fødseldag og det har hun jo...

....og det er i dag, altså iflg. USA'sk tid.
I dag er det Mathildes fødselsdag...Hurra Hurra Hurra!!

Dagen har formet sig efter fødselsdagsbarnets bestilling - afslapning og en pause fra kørslen!
Der er blevet plasket en hel del i poolen. Så meget i formiddag, at Mathilde blev helt bekymret for Sebastians hud på hænderne - ikke vaskekone-hud, men vaskemands-hud. :-) Med 27 grader og en (ikke alt for) opvarmet pool har det været helt perfekt for familens vandhunde.

For ikke at blive helt opløst havde vi dog på forhånd udpeget et Phoenix udflugtsmål, nemlig Desert Botanical Garden. Og jo - minsandten! Den lå ude i ørkenen, så ikke noget med væksthuse her! Kaktusser "in all shapes and sizes" -
nu kan vi også gøre præcist rede for, hvad der er kaktus og hvad der ikke er! :-) På denne tid af året blomstrer de jo, så der var et væld af fantastisk klare farver og smukke former.
Vi så også kolibrier, firben, flere andre fugle, vi ikke før kendte og øgler.
Det blev en rigtig dejlig tur!

Med et punktum på dagen bestående af en ny pooltur, mexicansk mad efterfulgt af en glimrende apple-pie, var den fødselsdag blevet, som Mathilde havde håbet - det sagde hun da
Frygtindgydende pigge, men også Frygtindgydende pigge, men også Frygtindgydende pigge, men også

de mest fristende, smukke blomster
- det søde barn! :-)

I morgen tager vi til San Diego, California, hvor vi håber at kunne være i overmorgen om aftenen. Vores næste og yngste fødselar satser nemlig kraftigt på at skulle fejre føds i San Diego Zoo. ;-)

Pas på jer selv og det hele derhjemme!!
Mange knus fra os alle!

P.S. Mathilde nåede lige at læse nogle fødselsdagsbeskeder her på bloggen og på familienflint@gmail.com, inden hun gik i seng her til aften - godt pool-mør! :-). 1.000 tak - Mathilde blev rigtigt glad!

Endnu en smuk blomstEndnu en smuk blomst
Endnu en smuk blomst

nu 12 år! :-)

21st April 2006

Kære Mathilde TILLYKKE TIL MATHILDE !! Håber den blev enormt god (men det lød nu sådan) Knus

Tot: 0.046s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 25; dbt: 0.0261s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb