Page/Lake Powell

September 14th 2005
Published: September 15th 2005

Naar Page

Hallo, hallo,

Dit keer internet op de hotelkamer via het stopcontact??!? Het moet niet gekker worden! :-)

Vanochtend zijn we vanuit Kayenta vertrokken naar Page, waar we nu 1 overnachting hebben. Vanmiddag hebben we een drie uur durende boottocht gemaakt op Lake Powell.

Er zijn nog twee andere stellen/families die dezelfde rondreis als ons maken. Dus zo nu en dan zien we in de hotels bij het eten etc deze 'bekende' gezichten.

Met een stel hebben we al wat meer contact gehad en vandaag kwamen we elkaar weer toevallig tegen en besloten om gezamenlijk de boottocht te maken.

Dit was erg gezellig!

Toen nog wat gezwommen in het zwembad bij de haven, en nu na het eten, nog even een uurtje rustig aan.

Morgen vertrekken we voor twee overnachtingen naar Bryce Canyon!!!

Groetjes,

Ramon & Jacinta

15th September 2005

Gaaf!
Hoi Jacinta en Ramon, Marjon heeft even geen tijd dus mailen wij maar even...wat een gave foto's! Alles ziet er gezellig en mooi uit. Wij gaan er zeker en vast ook een keer komen. Marjon is er al een keer geweest met Menno, maar dat is voor onze tijd. Hopen snel weer een gaatje te vinden om van ons te laten horen. Wisten wel dat jullie de Grand Canyon onwijs zouden vinden, is niet op foto over te brengen, dus iedereen kijken daar!!!!! Zo tis weer tijd voor onze fles. Dag!
15th September 2005

blijf me steeds weer verbazen hoe mooi het daar is en ramon volgende keer wel lachen hoor op de foto Have fun
18th September 2005

Ha die Cint en Ramon, Dit wordt mijn tweede mail die van sWat een prachtige natuur.Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben.In zo,n omgeving kom je lekker tot rust. Geniet er nog even van. groeten je moe. eergisteren was niet te verzenden.

Tot: 0.063s; Tpl: 0.011s; cc: 14; qc: 26; dbt: 0.0414s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb