Op weg naar de Grand Canyon

Published: August 8th 2014

Wel onrustig hoor, bij een tankstation slapen. Het ene moment staan er een paar Harley's naast je raam te blazen en het volgende moment probeert een enorme tankwagen om de camper heen te komen, toch hebben we tot een uur of zeven geslapen. Gelukkig was de Mac open en hebben we daar ontbijt gehaald, eerlijk is eerlijk, Frits heeft gezond gegeten in de camper, de kids hadden pancakes en ik een egg roll. Toen was het een lange lange rit naar de Grand Canyon, de kids hebben deels liggen slapen/lezen/muziek luisteren achterin. We waren rond half twee bij de ingang van de GC en konden zo door naar onze campground. Prachtige plek in het bos, geen water, electra etc. en ZEKER geen WIFI. We hebben de camper geparkeerd en zijn meteen naar de rim gelopen, best druk daar. Toen zijn we daar op de rode bus gestapt voor een aantal stops langs de rim, na een stop of vijf zijn we uitgestapt en terug gelopen, zwaar onder de indruk van het uitzicht. Het allermooist van de CG is eigenlijk dat je niets ervan ziet totdat je er bijna invalt. En die diepte is 1,6 km. Het was een prachtige zonnige dag, veel beter dan gisteren en beter dan voorspeld. We hebben s'avonds de BBQ weer aangestoken en gegeten met uitzicht op de herten die hier los rondlopen. Het is hier donker en stil, veel beter dan de parkeerplek gisteren, we hebben dus heerlijk geslapen.

Tot: 0.065s; Tpl: 0.011s; cc: 13; qc: 28; dbt: 0.0243s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb