Thunderstorms and floodings

North America » United States » Arizona
August 3rd 2014
Published: August 8th 2014

Tja, daar zitten we dan, al een uur in de Mac. De camping waar we geboekt en ingecheked hebben is plotseling, door veel regen en onweer totaal onbereikbaar geworden. We zaten vanmiddag aan het meer en we zagen de lucht steeds donkerder worden, toen begon het te waaien en waren er ineens golven op het water te zien. Het heeft gedonderd en gestormd, met bakken kwam het uit de lucht, alle straten onder water en overal waar een dip in de weg zit is nu een grote waterpoel. En wij wilden nog wel gewoon gezellig BBQen vanavond. We slapen vanavond bij een 24 uurs tankstation/winkeltje zodat we niet ergens op een donker plekje helemaal alleen staan. Dus ja, we hebben ook een ijsje hier genomen en we zitten nu samen gezellig met iphone, ipad, samsung en nexus volledig aangesloten op de rest van de wereld, behalve dat ik die verdomde foto's niet van mijn telefoon op de ipad krijgen zodat jullie wat meer kleur in deze blog zien, sorry...

Morgen op pad naar de Grand Canyon, toedeloedels

Tot: 0.074s; Tpl: 0.013s; cc: 11; qc: 50; dbt: 0.014s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.4mb