The Grand Canyon

Published: September 1st 2009

Hallo,

Afgelopen twee dagen zijn we bij de Grand Canyon geweest. Dit blijft een adembenemend iets. Dit is gewoon niet op een foto uit te drukken.

We hebben gewandeld langs de rand van Canyon, maar zijn ook op een van de trails afgedaald de canyon in. Dit was SUPER steil, maar oh zo mooi.

Gezien de steilheid van het pad zijn we maar op het eerste rustpunt gestopt en omgekeerd. Het is gemakkelijk om de terugweg gigantisch te onderschatten.

Achteraf was de terugtocht zwaar maar gelukkig wel te doen. Ongelooflijk wat we hier allemaal gezien hebben. Echt super mooi.....

Natuurlijk kon je ook weer met shuttle bussen van het ene uitzichtspunt naar het andere, dus al met al enorm veel gezien. Al wandelend en vanuit de bus....

Groetjes!!!

Wederom adembenemende foto's.
1st September 2009

hoi ramon en jacinta jullie genieten wel heel erg veel. je moet wel heel erg moe zijn van alles. heel veel liefs pa en ma.

jansen-wim@home.nl
mooie fotos wat een schitterend landschap. tot de volgende keer. groetjes

Blaren!
Hallo daar!!! Afgezien van de blaren op mijn diverse tenen gaat het best goed hoor!!! Wel liggen we elke avond zo rond tien uur in bed!!! Trouwens: Van harte gefeliciteerd he!!!!!! Groetjes!

brrrrr
ha! ziet er goed uihuit! grandcanyon is idd niet te beschrijven, je moet er bij zijn geweest. afzien straks hier in nl. lange broek, jas aan, regen, wind....brrrrr lekker genieten en eten daar! xxmaper

Tot: 0.327s; Tpl: 0.022s; cc: 13; qc: 71; dbt: 0.1199s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb