Sedona: The red rock county

August 28th 2009
Published: August 31st 2009

Naar Sedona

Hallo allemaal,

Eindelijk weer eens een update... We zijn erg druk dus ik houd het een beetje kort...

Na Scottsdale zijn we naar het noorden vertrokken naar het ongelooflijke Sedona. Ze noemen dit ook wel Red Rock County. ONGELOOFLIJK mooie rode rock formaties hier die vroeger in vele westerns etc als achtergrond decor gediend hebben.

Onderweg naar Sedona hebben we nog een klein uitstapje gemaakt naar Montezuma's Castle. Dit is een van de langst bewaard gebleven rotswoning waar 900 jaar geleden mensen in geleefd hebben. Echt heel bizar.

In Sedona hebben we een stuk van een hiking trail gelopen (ontzettend mooi) en 's avonds hebben we 30 km verderop een Asian buffetje opgezocht :-)

Ook hebben we nog even een kleine Outlet gevonden waar Jacinta wel vijf of zes Tommy Hilfiger shirtjes gekocht heeft voor 5 euro per stuk ofzo en ik een polo'tje voor 10 euro! Geen geld dus!!!

Enfin :D

Groetjes,

31st August 2009

Wat een prachtige foto's zeg. Kan me voorstellen dat je daar goed kan wandelen. De "Uitkijk punt"-foto heeft een wat minder "Inkijkpunt" :).
31st August 2009

Mmmmm...
Hhahahahhahaa, je hebt gelijk! Was al even bang dat er een mindere foto van ons doorheen geslipt was :) maar gelukkig gaat het over de maffe Russin die daar half voor apengapen lag bij te komen.... :-D

Tot: 0.449s; Tpl: 0.011s; cc: 17; qc: 71; dbt: 0.2223s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb