Kayenta / Monument Valley

North America » United States » Arizona » Kayenta
August 31st 2009
Published: September 2nd 2009

Hallo allemaal!!!

Het begint misschien een beetje afgezaagd te worden maar na de Grand Canyon zijn we gisteren weer in een ONGELOOFLIJK mooi gebied terecht gekomen: Monument Valley.

Dit is Indianen gebied en bestaat uit grote, rode, ronde rots formaties. Soort van pilaren/zuilen. Meest bekend als achtergrond van de Marlborro reclame met de cowboy uit de jaren 80.

We hebben hier weer een hiking trail gelopen rond een van de zuilen. Het was zo'n 6.6 km volgens onze Garmin en was echt super mooi / leuk.

Sjonge jonge, wat hebben wij al veel verschillende landschappen gezien!!!!

Overigens zijn die Indianen nog steeds ECHT chagerijnig voor blanken hoor!!! Maar ja, geef ze eens ongelijk. Ik wilde provoceren door met een cowboy hoed naar het ontbijt te gaan maar heb hier toch maar van af gezien 😊.

Enne: kijk maar uit naar het verhaal van vandaag: we hadden een prive strandje ergens langs Lake Powell gevonden en terwijl we daar lekker lagen te zonnen/lezen ging er een fucking SLANG zo over de krant van Jacinta heen!!!!

De rest van de middag heb ik daar NIET meer lekker gelegen... Heb een grote steen gezocht en daarmee om de zoveel minuten op de grond gebeukt... Dit om slangen af te schrikken door de trillingen..... Althans dat was mijn theorie!!! 😊 😊.... Sta nu nog te trillen op mijn benen....

Maar goed, dat verhaal komt binnenkort!!!

Tot gauw!

coooooooolllllllllllll!
cooooooooooooooolllllllllllllllllllll!!!!!!!!!!!!!!!!111
2nd September 2009

Heb je een Garmin nodig om om zo'n rots te lopen :).

Controle
Yep!!!! :D (al is het alleen al om te weten hoeveel je gelopen hebt. Meten is weten! ;) ).....
2nd September 2009

wie schrok er harder de slang of jullie gr oetn oet risne

Tot: 0.109s; Tpl: 0.017s; cc: 11; qc: 32; dbt: 0.052s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb