Kampen med enkerne


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Arizona » Gilbert
July 2nd 2013
Published: July 3rd 2013
Edit Blog Post

Dagen går mest med småting og klargøring til afrejse i morgen. Om aftenen er vi ovre hos Tricia og Robert og få pulled pork Arizona style, som er pulled pork med bbq i sauce, det var rigtigt godt.

Mads har brugt det meste af dagen på at spille på computer, noget han ligeså godt kunne have gjort hjemme på hans værelse, men skidt hen over de næste dage er der ikke meget internet til rådighed, så der må han have en kold tyrker.

Da vi kom hjem fra spisningen skulle jeg lige hjælpe med at dække deres ponton båd af inden afrejsen. Det pirrede lidt til min fantasi da Bob hev et stort dækken frem ovre fra et haveskur. Jeg kunne meget let forestille mig at der var op til flere ”Black Widows” gemt i den stak stof som jeg fik stukket ud og selvfølgelig kunne man ikke i skumringen se helt klart om der nu skulle være en af de bæster i området. Men selvfølgelig er man ikke en kylling og jeg fik dækkenet lagt på med behørig tanke på at have en flugt rute, så man kunne undgå at blive skam bidt.


Additional photos below
Photos: 2, Displayed: 2


Advertisement



4th July 2013

Er det varmt ?
Jeg har lige læst i avisen at der var 47,4 C varme i Phoenix og store skovbrande hærger omegnen .Så søger alle slangerne sikkert ind i byen så pas på. Mette starter audien hver morgen og efterser alt gaar godt på G.H . Vi skulle faa godt vejr fra lørdag med temp. paa 23 C og der er ikke mange snegle men jeg gaar min daglige snegletur og dræber hvad jeg kan komme til .Hilsen Johs

Tot: 0.216s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 63; dbt: 0.1005s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb