Første dag i Arizona

North America » United States » Arizona » Gilbert
July 1st 2013
Published: July 2nd 2013

Så er sommeren kommet over os. Skønt at sidde på terrassen med sin morgenkaffe, kigge på kolibrierne og nyde feriestemningen komme snigende. Dog mærket af jetlag. Efter 4 timers søvn er vi alle klar til at møde den velkomstkomite, der havde ventet i lufthavnen. Forståeligt nok var komiteen, efter mange timer, kørt hjem før vi ankom.

Vi er indlogeret hos Ann og Bob, men Ida nåede over til Tricia inden den øvrige familie vågnede, hvor hun lavede et overraskelse angreb på Abby og Savanah mens de sov. Gensynsglæden var ikke til at tage fejl af og pigerne ”klickede” med det samme. Dejligt.

Efter et hurtigt familieråd, blev vi enige om at dagens aktivitet skulle foregå indendøre. En hurtig afstemning – 9 piger mod 3 drenge – og aktiviteten blev ….........SHOPPING.

Sidst på eftermiddagen mødtes alle til Hotdogparty hos Chris og Christi. Inden middagen var der dog lige tid til at alle interesserede (inkl deres labrador) kunne hoppe i poolen. Vi havde en rigtig hyggelig aften med dejlig mad, rare mennesker og en masse snak.

Hold da op hvor ungerne hygger sig. Ida er flyttet ind hos de andre piger i Tricias hus. Mads bor sammen med os, men havde nu ikke tid til at tage med os hjem da vi blev trætte. Han fortsatte sammen med pigerne og heldigvis lovede Katie at køre ham hjem til os senere. Jeg hørte ham ikke komme hjem. Jeg har nærmest været bevidstløs i nat!!

3rd July 2013

Hilsen os
Dejligt at se ungerne er faldet så godt til så hurtigt. Her har vi fået sommer. Både Jørgen og jeg har været på golfbanen og har gået fulde 9 huller (uden jammer og kortåndethed, det er specielt for Jørgen). Knus herfra

Tot: 0.165s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 62; dbt: 0.059s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb