Fremme i Flagstaff

North America » United States » Arizona » Flagstaff
July 3rd 2013
Published: July 5th 2013

I dag kan vi hente bilen, som bliver vores hjem de næste 3 uger. Ann og Bob er kørt i forvejen med alle børnene. De skal til Flagstaf til en park hvor de kan lave ”Treetop adventure”.

Peter og jeg er efterladt i Phoenix og kan ikke få bilen før kl 14. Da køleskabet hos vores værtsfamilie er gjort ferieklar og dermed er gabende tomt, er vi tvunget til at spise morgenmad på Denny's og bruge resten af formiddagen i poolen. Man kan ikke holde ud at være andre steder, når temperaturen ligger på 45 gr.

Klokken 14 henter vi bilen og vender snuden mod Flagstaf oppe i bjergene, hvor temperaturen er mere menneskelig. Mads og Ida har glædet sig i 3 år til at besøge Chuck og Verletta igen. Uncle Chuck har verdens største samling af spændende legetøj. Ganske som forventet var Ida, Mads, Abbey og Savanah allerede i skoven på quads da vi ankom.

Jeg kender ikke mange steder hovr der er så meget gæstfrihed som her. På trods af at vi tropper op; 4 fra Danmark, Ann, Bob, Tricia, Abbey, Kathy + Savanah fra Phoenix, Shaun + hans to drenge fra Colorado og Shiela's hund Harley som blev efterladt her i sidste weekend, så ser Chuck og Verletta stadig ud som om vi alle er hjertelig velkommen. Verletta diskede, som sædvanlig, op med super dejlig mad. Bl.a. fisk, som de netop havde været i Alaska for at fange.

Tot: 0.066s; Tpl: 0.021s; cc: 8; qc: 24; dbt: 0.0331s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1021.8kb