Zahvalni dan, moon shine in nogomet - ALABAMA


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Alabama
December 9th 2014
Published: December 9th 2014
Edit Blog Post

Avtobus me je v kratkem dvakrat odpeljal v sosednjo državo Alabamo. Prvič sem šla na zahvalni dan (thanksgiving), ki je nekako največji praznik za američane, čeprav je božič velika stvar. V bistvu je fajn, je se kot da bi bil božič, samo ni daril in obdarovanja. Doživela sem ga zelo ameriško in čeprav bi se jaz morala čuditi in spraševati ves čas, sem bila na trenutke deležna vprašanja, kaj hudiča delam v eni vasi sredi Alabame. Sploh ni tako drugače kot na notranjskem; njive, gozdovi, traktorji in namesto narodnozabavne glasbe se sliši bluegrass ali rock. Za country bom morala iti še malo bolj proti zahodu.

Imela sem nekako dva zahvalna dneva, potem je sledil rojstni dan, pa ameriški nogomet in 5kg več, ko sem si po štirih dnevih gor vlekla hlače. Veliko hrane, nekaj novih jedi, recimo kruh iz modre koruze - bil je odličen!! Nejeverno sem vprašala o obstoju modre koruze in si mislila, da ti Američani morajo še koruzo barvat, ups moja napaka, tega me v šoli niso naučili. Res obstaja in je menda tipično za jug ZDA in Mehiko in oh in sploh je bolj zdrava kot rumena. Potem pa seveda puran, pa veliko krompirja, pa buče (bučni pire, bučne klobase, pečene buče, bučna torta...morda sem kaj pozabila v imenu buče!), pa še in še, skratka dobro. Zbralo se je ene 6 družin, vsak nekaj prinesel, pripravil in to je to. Za probo je bilo še ingverjevo pivo in moon shine. Moon shine je njihovo domače žganje (kot šnopc), samo da je iz krompirja ali koruze. Za nekatere je ta luna zasijala zelo zgodaj! No in ko sem vse, kar sem si dala na krožnik, plus sladice, pridno pojedla, je bil čas za majhen kres, malo so zaigrali na kitaro in banjo in ja nekako je bila to sweet home Alabama.

Naslednji dan, še en zahvalni dan, samo v družinskem krogu pri kolegu Willu in njegovih starših v Birminghamu. Nisem šla na Black Friday (črni petek), ko je dan za noro nakupovanje. Bi se morala ob 3h zjutraj postavit v vrsto, da bi kupila en pulover ali karkoli že, za menda zelo poceni. Verjemite, vrste so bile kilometrske in nekateri začnejo kampirat pred trgovinami par dni prej, da ja pridejo prvi notri. Črnemu petku sledi Cyber Monday, kar pomeni, da do onemoglosti lahko kupuješ preko interneta in spet je vse poceni?!? Letos so dodali ponedeljku še torek, da ti slučajno nič ne ostane v denarnici. Sobota po zahvalnem dnevu je čas za ameriški nogomet, bar, kričanje in v mojem primeru, dojemanje pravil in spraševanja zakaj hudiča se zaletavajo drug v drugega. Tukaj je vse en šov, ker tekma traja približno štiri ure.

Drugič je bila severna Alabama, mesto Huntsville, ki je del Madison County. Mesto ni nič posebnega, je pa znano po veliko mostovih, veliko filmskih scen posnetih tu in gospod John Wayne je iz tega dela sveta. Jaz sem bila bolj na službenem obisku, ampak imela čas za obisk Raketnega centra NASE in ugotovila, da raketa ni tako majhna kot zgleda na televiziji.


Additional photos below
Photos: 9, Displayed: 9


Advertisement



Tot: 0.347s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 79; dbt: 0.2455s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb