Jul 4 - I started learning Japanese


Advertisement
Mexico's flag
North America » Mexico
July 4th 2005
Published: July 12th 2005
Edit Blog Post

Huatulco, Oaxaca, Mexico
21:00

Today I started to learn Japanese. I am fascinated by this language, by this culture… I can't wait the time to come when I will be able to speak and understand this language.

-

Hoy empezé a aprender japonés. La lengua es mucho mas facil que la escritura.

-

Resnicno imam rad Mehiko! V zadnjih mesecih sem prepotoval dobrsen del drzave. Zacel sem na severu v drzavi Sonora, nato v Sinaloi, Durango, Jalisco in njena Guadalajara, Leon in mesto Guanajuate - eno najlepsih mest, kar sem jih kdaj videl; DF, kjer sem bil dvakrat, nato sem bil v drzavi Veracruz, Tabasco, Chiapas, Yucatan, Quintana Roo in trenutno sem v drzavi Oaxaca.

Sploh ne pomnnim, da bi imel v zadnjih 6 mesecih z Mehiko slabo izkusnjo. Vsako jutro, vsak vecer in tekom dneva me za vsakim vogalom pricakal nasmeh. Tudi ko me ljudje zavrnejo, ko jih za kaj prosim, niso nikoli neprijazni.

Vecinokrat, ko jih vprasam za smer, za prevoz, za hrano, vodo, prenocisce... mi prijazno ustrezejo in me s taksno lahkoto sprejmejo v svoja srca, kot nikjer drugje.

Ljudje me pogledajo v oci in mi zaupajo. Zaupajo mi kljuce svojih stanovanj, avtomobilov, ponujajo mi denar, ki ga ne sprejmem... NEVERJETNO!

Moral sem napisati ta zapis v dnevnik, da se opomnim... ker zadnje case se mi zdi vse to kar nekako normalno. Kar normalno se mi zdi, da mi vsakdo, ki ga prosim za pomoc, pomaga, vendar to ni tako enostavno v drugih drzavah.

Kar cutim v Mehiki je predvsem to, da skoraj nihce nic od mene ne pricakuje. Npr. Kuba se mi je zdela cudovita, vendar sem cutil, da veliko ljudi od mene pricakuje dolarje, ali da jih enkrat kasneje spravim ven.

Danes sem se zacel uciti japonscino. Uuu... kako drugacen in zanimiv jezik je to!

Slucajno prebiram knjigo gostov na stari spletni strani in vidim starega prijatelja, Klemna Nagode in njegov naslov na @klemen-nagode.com. Klemen-nagode.com?!

Pogledal sem si njegovo stran in mu hitro spisal pismo.

"Ola Klemen,

slucajno zajadram na tvojo spletno stran in me osupne ocarljivi dizajn in tvoje flasherske sposobnosti. Niti v sanjah si nisem predstavljal da se bos razvil v taksnega spletnega mojstra... pravzaprav sploh nisem vedel, da je racunalnistvo tvoj hobi!

Cestitke.

Zanima pa me, kako si s casom in ce bi mi morda lahko pomagal narediti predstavitveno spletno stran v 12 jezikih... Odlocil sem se namrec korenito spremeniti javljanje na moji poti... javljati se nameravam vsak dan na blogger in tedensko na 10 bloggerjev na internetu ter na spletno stran v treh jezikih.

Opazam namrec dve pomembni stvari: 1 svet potrebuje pozitivna sporocila, 2 jaz potrebujem karto do Tokia.

Oglasi se,

Matej
www.peacehiker.com
www.okolisveta.com
caminantedepaz.blogspot.com"

V mislih sem imel namrec, da bi morda lahko pomagal Nahumu pri dizajnu spletne strani ter tudi administrativnem okolju za urejanje.

Takoj mi je odgovoril in rekel, da je za stvar, naj mu zgolj napisem kaj bi rad. Izgleda da se je danes zacela postavljati ekipa za tole spletno stran. Nahum, Klemen... Jupi!

Tale druzina, ki ima v lasti internet kafe, kjer prezivljam vecino dnevov za racunalnikom, me je sprejela kot bi bil njihov clan. Danes so me spet povabili na vecerjo in prespati na postelji od Jesus-a (sine). Vsak dan mi pripravijo zajtrk, kosilo in vecerjo in veliko casa se pogovarjamo in delimo svoje izkusnje.



*** Whole story, photos, maps, mp3 and video is on the webpage www.peacehiker.com ***
*** La historia completa, las fotos y mp3 puedes encontrar en la pagina www.peacehiker.com ***
*** Celotna zgodba, fotografije in mp3 si lahko ogledate na strani www.peacehiker.com ***



Advertisement



Tot: 0.275s; Tpl: 0.018s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.1948s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb