Jul 3 - Autobiography


Advertisement
Mexico's flag
North America » Mexico
July 3rd 2005
Published: July 12th 2005
Edit Blog Post

Huatulco, Oaxaca, Mexico
22:00

I decided to write an autobiography of my life. I want to find all the most important events in this life and past lives.

BTW - I question the existence of past lives. I am longing to experience it, since I cannot believe things that I don't experience myself. I hope to meet someone on the road who will take me on this journey…

-

Decidí a escribir la autobiografía de mi toda mi vida. Quiero saber más de mi y entenderme mejor. Ojala que un dia tenga la oportunidad de experimentar tambíen quen era en las vidas pasadas.

Sabes, eso es una cuestion grande en mi vida - me interesa mucho que pasa después de la muerte y que pasó conmigo antes. Toda mi vida me enseñaron que si existe el cielo e infierno y que reencarnación no existe, pero quien sabe…

Todo el mundo opina algo de esto y me cite parágrafos de la Biblia y otros libros, pero nunca tengo la oportunidad para conocer alguien que verdaderamente sabe.

Si existen las vidas pasadas, me interesa mucho quien era antes.

-

Rad bi zapisal avtobiografijo celotnega mojega zivljenja. Rad bi postopoma odkril za vsak posamezen dan, kaj sem pocel.

Vem, da je v mojem umu shranjeno vse. Najti moram le nacin, kako do teh informacij priti. Ko dokoncam (vsaj vecinoma) biografijo mojega zivljenja, bom sel se dlje in odkril in izkusil, ce resnicno obstajajo prejsnja zivljenja ter ce obstajajo, kdo sem bil prej.

Veliko ljudi na poti mi je govorilo o obstoju prejsnjih zivljenj, o karmi, veliko sem bral, vendar jaz nikoli povsem ne verjamem dokler stvari ne izkusim. Nekako logicno se mi zdi, da bi bilo eno zivljenje premalo za celotno izkusnjo, katero dozivljamo tukaj na zemlji, vendar kdo ve?!

Ce bom imel priloznost, bom nasel nekoga, ki mi bo znal povedati vec o tem in me morda popeljal v prejsnja zivljenja. V Braziliji sem slisal za nekoga ki to pocne.

Prek pisanja avtobiografije bi me rad razumel se globlje. Rad bi razumel zakaj sem taksen kot sem in kaj se lahko naucim iz napak, ki sem jih naredil v preteklosti. Rad bi ugotovil, kaksni so in kaksni so bili moji vzorci razmisljanja, moja prepricanja in najgloblje vrednote. In seveda me zanima, kdo sem bil v preteklih zivljenjih, ce obstajajo 😊




*** Whole story, photos, maps, mp3 and video is on the webpage www.peacehiker.com ***
*** La historia completa, las fotos y mp3 puedes encontrar en la pagina www.peacehiker.com ***
*** Celotna zgodba, fotografije in mp3 si lahko ogledate na strani www.peacehiker.com ***



Advertisement



Tot: 0.18s; Tpl: 0.022s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0659s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb