Jul 5 - A drunk saved by Christ


Advertisement
Mexico's flag
North America » Mexico
July 5th 2005
Published: July 12th 2005
Edit Blog Post

Huatulco, Oaxaca, Mexico
23:30


Today around 11 pm, I arrived to the internet café "Conecta Te", hoping that I will find an owner, Nahum and we will finish the webpage. He was not there.

I went on the street to search for a place to sleep.

After a few minutes, I met a met in his mid-fifties that filled the tank with gas. I asked him if he can host me and he accepted it.

Within the few minutes, we started talking about the death of Christ and the authentity of the Bible.
"And which religion do you belong?" I asked him.
"We are christians - followers of Christ."
I liked his answer. Even if I do not pertein to no religion, I also consider myself a follower of Christ. He started with a story.

"I was an alcoholic, criminal, I beat and cheated my wife and I did things that I am now ashamed of. One evening, Christ came to me and started talking to my heart. He told me to become a better person and follow him. He told me that he will help me on this way."
I was surprised.

"He told me to help me find a job, to cure me of the alcohol and I trusted him my life. From that day on, I drank no more and did follow the path of Christ."

"Would you like to pray with me?" I asked.
I saw a big smile on his face. "Sure."

After the simple prayer, he asked Christ if he can follow me on the path and he went to sleep.

Good night, diary…

-

Hoy, fui otra vez en la carretera, buscar un lugar para dormir y dormí con un hombre bien interesante.

Me dijo que fue un borracho, engañó a su esposa y hico muchas cosas malas, pero un día el Cristo platicó con el y le dijo que ya esta curado y que sigue su camino.

Ahora sigue el camino de Cristo y platica de él.

-

Danes okrog 11 zvecer sem prisel do internet kavarne "Conecta Te", v upanju, da bom nasel lastnika, Nahuma in bova postavila spletno stran. Ni ga bilo.

Odlocil sem se iti ponovno na ulico in najti prenocisce. Potrkal sem na vrata ob internet kafeju in dekle, ki mi je odprlo vprasal, ce lahko prespim pri njej.

Zaprepaden pogled, zmeden nasmeh.

"Ne, zal ne."

Zaprla je vrata in nadaljeval sem iskanje. Cez nekaj minut sem srecal mozakarja srednjih let, ki je polnil tank avtomobila z bencinom.
"Oprostite. Ste od tukaj?"
"Da. Kaj isces, mladi moz."
"Iscem prenocisce..."
Pocakal sem, se nasmehnil in nadaljeval.
"Imate morda kavc pri vas doma, ki ga ne potrebujete."
"Kavc?!" me je preseneceno vprasal.

Tako se je zacela zgodba z Ebodiom.

"In kateri religiji pripadate vi?" sem ga vprasal po dolgem pogovoru o Kristusu.
"Mi smo kristjani - sledimo Kristusu."
Vsec mi je bil njegov odgovor. Sam se sicer nimam za kristjana ali pripadnika katerekoli religije, vendar tudi jaz sledim Kristusu. In zacel mi je pripovedovati zgodbo.
"Bil sem alkoholik, varal sem zeno, pocel sem stvari o katerih ti ne bi rad govoril. Vsi ljudje tukaj me poznajo, kdo sem bil. In nekega vecera je z mano spregovoril Kristus. Rekel mi je, naj se ocistim gresnosti in hodim za njim. Rekel mi je, da mi bo pomagal dobiti sluzbo, se ozdraviti alkoholizma in da me bo spet postavil na pravo pot. Zaupal sem mu in mu zacel slediti."
Obstal sem z odprtimi usti in poslusal nadaljevanje zgodbe. Govoril mi je o tem, kako se je Kristus dotaknil njegovega zivljenja in kako od tistega dne dalje ni nikoli vec poizkusil alkohola, prevaral zene in od takrat naprej oznanja Kristusa.

"Ebodio, nekaj te bom vprasal. Kako lahko sredi noci zaupas tujcu, ki ga nisi se nikoli prej videl in ga povabis v svojo hiso?"
Zasmejal se je: "Vse je tako preprosto, ko zivis v Kristusu. V vsakem cloveku skusam videti Kristusa in do vsakega se obnasam, kot bi se do njega samega."

Vprasal ce bi zelel z mano moliti in na obrazu se mu je narisal velik nasmeh. Ostal sem v tisini in poslusal njegovo molitev. Takoj po molitvi se je odpravil spat v svojo posteljo. Razmisljam o tem cloveku, resnicno izzareva nekaj posebnega. Vsec mi je, ko ljudje govorijo svojo resnico in v to ne skusajo prepricati druge... lahko noc, dnevnik.




*** Whole story, photos, maps, mp3 and video is on the webpage www.peacehiker.com ***
*** La historia completa, las fotos y mp3 puedes encontrar en la pagina www.peacehiker.com ***
*** Celotna zgodba, fotografije in mp3 si lahko ogledate na strani www.peacehiker.com ***



Advertisement



Tot: 0.132s; Tpl: 0.018s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0551s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb