Blogs from Xalapa, Veracruz, Mexico, North America - page 4

North America » Mexico » Veracruz » Xalapa April 19th 2007

Sean, eg, Sarah, Hank og Raymundo (kjærasten til Sarah) reiste til Acapulco for to veke sidan, og på vegen dit stansa me i Taxco, ein nydeleg, kronglete by i ei fjellside, som er kjent for sølv. Alle butikkane i byen sel sølv, nydelege smykker til ein vanvittig (billig) pris. Me tok ikkje oss tid til å shoppe, men trur eg må reise tilbake ein gong. Sjølve reisa til Acapulco gjekk smertefritt, hadde ingen problemer med å lese kart, skilt eller noko anna. Då me kom til Acapulco var det eit lite sjokk - lufta er veldig fuktig og det var rundt 35 grader i skuggen heile opphaldet. Det føles nesten som å puste vatn gjennom huda, og me satt i skuggen om lag heile tida. Sole seg var ikkje freistande i det heile tatt! Me ... read more
Taxco 2
Taxco 3
Taxco 4

North America » Mexico » Veracruz » Xalapa April 10th 2007

We're on our way to Mexico!! We are part of the Omaha Sister Cities Association Delegation to visit Xalapa, Mexico. Xalapa is a charming city of approximately 400,000 people, and it serves as the capital of the state of Veracruz. It is situated in the slopes of Macuiltepetl. In fact, the peaks of the Sierra Madre Oriental rise in the distance and the city is overlooked by Pico de Orizaba, Mexico's tallest mountain. Xalapa used to be an important stagecoach stop between Veracruz and Mexico City. First, we will arrive in Puebla, Mexico and drive into Xalapa in the evening. We look forward to a great stay in Xalapa this week. Starting tomorrow it will be busy. We have a packed agenda. Look forward to talking with you about our travels, contacts, and reflections as ... read more
Official Delegation Bus
Jonathan & Nicholas on the Bus

North America » Mexico » Veracruz » Xalapa April 9th 2007

Akkurat komen heim etter ein flott roadtrip saman med Hank, Sean, Sarah og Raymundo til Taxco, Acapulco og Cuernavaca. Bileta er klare til å leggast ut, men i dag reiser eg til Catemaco, ein idyllisk turistby 5 timar søraust for Xalapa - me har nemleg ei veke til med påskeferie (mouhahaha), og denne veka samt min eigen bursdag (grøss) skal feirast saman med Sarah, Laura og Shamira. Frå gutetur til jentetur, så og seie. I forgårs fiksa eg tattoveringa mi, den var gamal og slitt (meir kvit-grå enn svart), ein 7 år gamal stakar, så for 250 NOK fekk ej den om-måla og lagt til ein ring rundt den. Har også fått meg ei "hårflette" som alle hippiane her i byen har. Alt er berre bra, skal oppdatere meir når eg har kome attende til ... read more
Trenza 2
tattoveringa mi

North America » Mexico » Veracruz » Xalapa March 28th 2007

Helga 15. til 17. mars reiste me til El Tajin, nokre gamle indianarruinar som er av dei finaste og best bevarte i Mexico. Foreldra til Sarah, Paul og Elizabeth, leigde bil, og tok med Sarah, Eli, Laura, Shamira, Sean og meg. Det var ganske fantastisk, desse to Texanarane, som ikkje kjente oss ein gong, tok oss med og betalte for heile kalaset. Turen tok rundt 5-6 timar med køyring heile vegen, og turen frå Xalapa til Poza Rica (der me budde på hotell, ca. 30 minutt frå El Tajin) var noko av det mest spesielle eg nokon gong har vore med på. Eg, Laura og Sean satt nemleg bak på planet (det var ein 5-seters "truck"), altså satt me tre under open himmel bak på "planet" (orsak, ikkje har eg greie på bilar og ikkje ... read more
Mot El Tajin 2
Mot El Tajin 3
Mot El Tajin 4

North America » Mexico » Veracruz » Xalapa March 24th 2007

Find myself going in circles again- back in Xalapa for 2 nights and 1 day. Leaving Cuetzulan I told myself it was because I wanted to see the moist mountain countryside (which was a wonderful ride) and not pass back though the hard dryness around Puebla which is true, but it is also a pattern I have - when I feel down or uncomfortable in a place I tend to retreat to the last place I found remotely comfortable (even if it was not right and I wanted to leave) - like how many times have I crossed Canada doing that and how many times have I retreated into something left behind? Maybe it was the need to truly realize that pattern that made me return. Left Cuezulan a bit sad - for it is a ... read more

North America » Mexico » Veracruz » Xalapa March 23rd 2007

I Puebla åt me grashoppe. Nam nam. Det blir ete som snacks her, men må innrømme at etter å ha prøvd det, så held eg meg framleis til meir tradisjonell, vestleg snacks som potetgull og nøtter og sånn. ... read more
Grashoppene 2

Eg vil ikkje seie at livet er enklare her i Mexico på nokon måte, men studia mine her er definitivt meir "laidback" enn heime ved UiO. Forståeleg, sidan eg konsentrerar meg om språket her (og litt kulturstudier, men på eit latterleg lavt nivå), og ikkje eigentleg er fulltids-student. Nyleg hadde eg eksamen i spansk, nivå 4 (av 6) og eg fekk skikkeleg gode karakterar. Yes! So no tek eg spansk språk, nivå 5 som eg vonar å gjere like bra. Kulturstudia mine konsentrerar seg om indianarstammene, ikkje om korleis livet er i Mexico no, noko som er både bra og dårleg. Likar å lære om dei prehispaniske kulturane, men samstundes er det kulturen no som gjeld. Kurset på Universitetet om den mexicanske revolusjonen har eg droppa ut av. Det var rett og slett litt for vanskeleg ... read more

North America » Mexico » Veracruz » Xalapa March 18th 2007

Hank (med verdas beste bil), Raymundo, JC, Sarah, Sean, Eli og eg reiste til stranda ein nydeleg dag i slutten av februar. Visste ikkje at det var strender såpass nært Xalapa, men turen tok berre en times tid. Her vil eg altså kome attende nokre gongar for å jobbe på den obligatoriske mexico-brunfargen til eg kjem heim.. Det var ein utruleg deilig dag!... read more
Stranda
Restauranten

North America » Mexico » Veracruz » Xalapa March 18th 2007

Den fyrste helga i mars reiste eg, Sarah, Shamira, Laura og Michelle til Puebla på jentetur. Me overnatta på eit billig og livlig hostel, der me traff mange kjekke folk og nokre ikkje-så-kjekke folk. Høgdepunktet på turen var ein dagstur til Cholula, som er kjent for arkeologiske utgravingar av gamle ruinar av Teotihuacan-indianarane (det er mogleg namnet er stava feil, men ber over med meg), særleg ei relativt stor pyramide. Sjølve byen Puebla er svært kjend i Mexico, særleg for sin "Mole Poblano" som er ein slags sjokolade-chili saus (som eg diverre, og merkeleg nok, IKKJE likar) samt byen sine kyrkjer. Trur det er fleire hundre kyrkjer der - nokon fortalde meg at der er 365 kyrkjer, ei for kvar dag i året - men eg er ikkje hundre prosent sikker på om dette stemmer. MASSEVIS ... read more
Puebla 2
Puebla 3
Siri ved katedralen

North America » Mexico » Veracruz » Xalapa March 17th 2007

Today I got out of the city which did me some good - on local intertown bus, went to town of Xico (about 17 km away and another world) and then to small city of Coatepec (about 12 km away). Area around here is beautiful - in foothills of mountains (peaks are usually covered by cloud) and very lush - a combination of temperate and tropical - I believe coffee, and green, and plaintains or bananas and flowers blooming. The bus ride as always was interesting with a mariachi band who got on and played for donations part of the way, and the ticket collector who sells tickets to different locations after you get on, and people getting on with buckets as you got further out - more of a schoolbus with comfortable seats. I first ... read more

Tot: 0.101s; Tpl: 0.006s; cc: 3; qc: 72; dbt: 0.0558s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb