Arkea, arkea!

January 19th 2009
Published: January 19th 2009

Moi,

Ensimmäinen kouluviikko on nyt takana. Tuntuu että koulun jälkeen on aina ihan poikki, vaikka tunteja ei ihan hirveesti kuitenkaan ole. Ehkä se johtuu sit osittain siitä kun täällä on kuitenkin niin lämmin. Koulun jälkeen ei jaksanu kauheesti lähteä mihinkään, mut keskiviikkona käytiin leffassa! Makso hurjat 25 pesoa, eli vähän yli euron. Sit kuultiin vielä että kun säästetään ne lipunkannat ni kun on 5 semmosta niin sillä saa semmosen alennussivun, jossa on erilaisia alennuslappuja, esim. 2 yhden hinnalla. Perjantaina oltiin illalla Bora Borassa, mut tulin kuitenkin aika aikasin nukkumaan, kun lähettiin lauantaina Stone Island tourille vaihtariporukalla. Lauantai menikin kokonaan siellä saarella. Ensin ajeltiin sinne veneellä, nähtiin merileijonia! Sit siellä sai valita yhden aktiviteetin mitä halus tehdä, ja mä kävin ratsastamassa. Ratsastettiin joku puol tuntia siellä rantaa ja kookosplantaaseja pitkin. Sen jälkeen kävin snorklaamassa rannasta, näky vaan hirveästi hiekkaa ja meritähtiä. Pelattiin vielä rantalentistä siellä, pitää varmaan ruveta harjottelemaan pelaamista, koska mä olin ihan surkea ja juoksin palloa karkuun. :D Siellä saarella oli ilmaset juomat koko sen ajan mitä siellä oltiin.

Illalla sit mentiin eka Ivalle ja Mikoille alottelemaan ja pelattiin Circle of Deathia, eli juomapeliä! En muuten juo taas rommia vähään aikaan... Lähettiin siitä sitten Señor Frogsiin baariin ja siellä menikin loppuilta. Tänään on ollu vähän huono olo ja mennyt päivä ihan hissukseen. Käytiin nyt illalla katsomassa stadionilla baseballia! Oli muuten ehkä tylsintä katottavaa ikinä! Niin hidastemposta se peli täällä et huhhuh. Kyl se stadion oli ihan täynnä kuitenkin, Mazatlanilaiset taitaa olla pesiskansaa!

Mennään nyt muuten joka päivä paikallisbussilla kouluun, ne on aika jänniä välillä. Kuskit näyttää mafiosoilta ja ajaa lujaa ja ne bussit on aika mielenkiintosessa kunnossa välillä. Saksalainen Till kerto et kerran kun se oli ollu paikallisbussissa, niin kun se oli istunu siellä penkillä, niin siinä sen jalkojen kohdalla oli lattiassa iso reikä. Mut halpaa se on niillä ajella, maksaa vaan 5,50 pesoa yhteen suuntaan. Onnistuin jopa yks päivä nukahtamaan bussiin, vaikka se on aika rynkytystä se meno. Nyt sitten nukkumaan, että jaksaa huomenna herätä taas kouluun!

Tot: 0.09s; Tpl: 0.01s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0556s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb