Viikko taas takana

January 25th 2009
Published: January 25th 2009

Hola!

Taas on viikko mennyt eteenpäin! Maanantaina oli Kemperin synttärit niin mentiin Joesiin muutamalle. Ostettiin Ivan ja Jenessan kanssa sille semmonen iloisen värinen kakku ja vietiin sinne pöytään sit kynttilöiden kanssa! Muuten on ollut taas arkea vaan oikeastaan, koulua ja läksyjä. Tuntuu että koulussa joka aineessa pitää tehdä joku esitelmä ryhmissä, ja tuntuu että hommaa on ihan älyttömästi!

Torstaina oltiin ulkona, mentiin eka Jungle Juiceen kun siellä on klo.20-22 naisille ilmaset juomat ja sen jälkeen mentiin Latitudeen. Oli kyllä kivaa taas kun siellä oli suurin osa vaihtareista! Perjantaikin meni sit koulussa yllättävän kivuttomasti kun koulu alko vasta klo.10.30 ja ei ollu kun espanjantunti. Iltapäivällä Sam ja Elena tuli meille kun piti tehdä maanantaita varten tunnin esitelmä aiheesta Physical impacts of tourism. Sen jälkeen käytiin vaan Katarinan kanssa pizzalla (Villa Italia ravintola, sieltä saa oikeesti hyvää pizzaa!) ja sen jälkeen menin nukkumaan, kun aamulla oli aikanen herätys.

Tänään lauantaina lähdettiin klo.8 bussilla aamulla kohti Copalaa, joka on semmonen todella pieni kylä vuoristossa. Copalassa käytiin kiertämässä kylä ympäri ja löydettiin semmonen galleria, jota piti valokuvaaja, joka on kiertänyt ympäri maailmaa kuvaamassa! Todella mukava heppu! Halusi kuulema perustaa gallerian ja nyt odottaa että saa paikan pyörimään ja sitten lähtee taas matkustamaan. Kuulemma kaikki valokuvat ja käsityöt joita sieltä galleriasta ostaa, niin tuotot menee suoraan kyläläisille, niillä hankitaan esim. koko kylälle tärkeitä arjen asioita. Käytiin sitten syömässä siellä, jälkkäriks syötiin banaani-kookospiirakkaa, josta kylä on kuulemma tunnettu. Käytiin sitten vielä semmosessa vanhassa kaivoksessa maan alla. Kun lähdettiin kylästä, niin mentiin vaan tien viereen odottelemaan kyytiä. Meitä oli yhteensä siellä 11 vaihtaria. Siinä kun odoteltiin niin siinä oli viettämässä siestaa 3 paikallista heppua, jotka joi tequilaa omista hatuistaan! :D Oli se yks setä niin jurrissa jo siinä, että vissiin kiskonu vähän enemmänkin... Saatiin sit lopulta kyyti collectivolla (eräänlainen iso avotaxi) Concordiaan, joka on vähän isompi kaupunki, josta sit hypättiin bussiin jolla päästiin takasin Mazatlaniin. Bussi pysähteli kuulema koko ajan, siellä välillä kävi heppuja myymässä esim. hedelmiä ja maissia ja sit yhdessä vaiheessa siellä oli mies kitaran kanssa soittamassa ja laulamassa! Suurin osa meni multa kyllä ohi kun nukuin suurimman osan matkasta. Tänää en tiedä vielä että meniskö leffaan vai Señor Frogsiin.. Huomenna kuitenkin biitsille!!

Tot: 0.079s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 48; dbt: 0.041s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb