Lisää..

North America » Mexico » Sinaloa » Mazatlan
January 13th 2009
Published: January 13th 2009

Moi!

Viikonloppu on takana! Torstaina oli tosiaan bileet, ja siellä sit tutustui enemmän ihmisiin. Viikonloppuna en ollut ihmeemmin bilettämässä, enemmän aikaa kulu rannalla löhötessä. Meillä on täällä vakiomesta rannalla, Joe'sin edessä rantatilkku jossa meitä vaihtareita aina pyörii. Meille on nyt muodostunu semmonen porukka jossa yleensä pyöritään, minä, Katarina, Sam, Jenessa, Travis, Iva, Elena, Sara, Jens ja Till ja sit ranskalaiset tytöt ja suomalaiset pojat välillä milloin mitenkin.

Koulu alkoi tänään nyt ihan kunnolla ja ekat tunnit on takana. Tuntuu että kaikesta tulee aina kotitehtäviä, mutta ne on aina jotain tyyliin lue artikkeli ja tee siitä mindmap, eli ei mitään hirveen vaativaa kuitenkaan. 😊 Se vaan on hassua kun on kursseja koululla niin missään välissä ei ole ruokista ellei sit satu olemaan hyppytuntia. Pitää kai sit vaan välissä jotain käydä nappaamassa kahvilasta. Tänään aamulla mentiin koulun omalla bussilla, kun se on ilmanen ekan viikon ajan. Takasin tultiin paikallisella bussilla ja huomenna sit mennään sillä paikallisella kouluun (hinta 5,5 pesoa eli noin 30 senttiä).

Käytiin tänään tyttöjen kanssa Office depotissa ostamassa kaikkea koulukamaa ja sen jälkeen Megassa ostamassa ruokakamoja. Sam ja kumppanit lähti vielä Joe'siin bisselle, mutta itellä maha ei tuntunu parhaalta mahdolliselta niin tulin sit vaan Katariinan mukana takasin
Meidän asuinalueen porttiMeidän asuinalueen porttiMeidän asuinalueen portti

Pitäs olla ainakin turvallista..
kämpille. Huomenna ei paljoa muuta ehdi tekemäänkään kun olemaan koulussa, kun oon takasin sieltä vasta noin puoli kuudelta illalla, mut Keskiviikkona olis tarkotus lähteä käymään Centro Historicossa eli "vanhassa" Mazatlanissa. Tuntuu että tässä ei oo vielä oikein kerinny käymään missään kun on ollut niin paljon kaikkea käytännön hoidettavaa yms. Mutta onhan tässä vielä aikaa!

Tot: 0.121s; Tpl: 0.014s; cc: 6; qc: 52; dbt: 0.0628s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 4; ; mem: 1.1mb