Canada!

Canada's flag
North America » Canada » Ontario
August 22nd 2009
Published: August 22nd 2009

We zijn in Canada! Na een lange reis per vliegtuig en huurauto (een rode Ford Mustang!) zijn we zonder veel problemen aangekomen in Norwich. Onhandig is dat wegwijzers hier vaak alleen werken met wegnummers en niet met plaatsnamen. Maar we zijn niet verdwaald en we zijn ook erg blij met de Mustang!
Het is ontzettend leuk om Jenny & Anne weer te zien en om eindelijk eens uitgebreid bij te kletsen. Vanmiddag hebben we al wat rondgereden in de omgeving, het is hier prachtig! Ook is er een soort Amish-gemeenschap, de Mennonites, die nog in kleine karretjes met paarden rondrijden.
We hadden nu heel graag foto's willen plaatsen, maar het lukt niet! Travelblog werkt niet mee en na een hele tijd prutsen hebben we het opgegeven. Volgend weekend komen we hier weer terug en dan gaan we het zeker nog eens proberen, we vinden het ook voor jullie heel vervelend dat er maar geen foto's komen. Morgen vertrekken we naar de VS, naar Fort Ontario/Oswego. We blijven natuurlijk wel gewoon verslagen schrijven!

Tot: 0.135s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 47; dbt: 0.0467s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb