Laatste dag

Iceland's flag
Europe » Iceland » Southwest » Reykjavík
August 21st 2009
Published: August 21st 2009

De laatste dag alweer, de koffers zijn weer ingepakt en om 17.00 uur vliegen we naar Toronto! Dat is nog een vlucht van 7 uur, maar we komen daar aan om 20.00 uur lokale tijd.
Vandaag is het wederom ijskoud, er staat zoals altijd een harde, koude wind. We lopen nog wat rond in Reykjavik, en kopen nog wat souvenirs ed. Om te winkelen is het geen geweldige stad. Er zijn eigenlijk niet zo veel winkels, en alles is schreeuwend duur.
Gisteren hebben we onszelf wel overtroffen, we hebben namelijk beiden walvis gegeten! Om precies te zijn: een walvis-peppersteak. We hadden verwacht dat het wel naar vis zou smaken, maar dat is helemaal niet zo. Het lijkt eigenlijk wel op een gewone steak, maar toch wel wat anders. Het is erg apart, moeilijk te omschrijven. Bij het ontbijt hebben we getracht zure haring naar binnen te werken, maar dat was geen succes. Niet weg te krijgen, zeker niet ´s ochtends.
IJsland was een hele ervaring, echt ´once in a lifetime´, maar het is ons hier te koud! We kijken dus ook uit naar Canada! Tot dan!

22nd August 2009

Heeeeeee!! Hoe lang heb je daar over na moeten denken,om walvis te eten??Ik had Wim zijn gezicht weleens willen zien bij de eerste hap..... Trouwens,wel een super ervaring dat hete water en die extreme kou erbij. We hebben al gezegd,Jesper is een goeie voor Ijsland,die zou wel een zure haring wegwerken op de vroege ochtend. Jongens,op naar de zwmbroek in Canada......tot dan. X Corry en Jack
22nd August 2009

Gadver...walvis!
Jullie durven hoor. Ik had het gezicht van Wim wel eens willen zien bij de eerste hap.... Wat een ervaring trouwens dat warme water,met mutsen op lopen,maar ook weer geen wintersportgevoel. Jesper zou trouwens een goeie zijn voor Ijsland.Die zou wel een harinkje wegwerken op zijn nuchtere maag. Inmiddels zijn jullie in Canada als het goed is.Kunnen de zwembroeken uit de koffer. Leuk zo'n weblog.Ik heb het ook naar Janet gestuurd.Dat vindt ze leuk. Nou doei! X Corry en Jack.
24th August 2009

wat leuk allemaal
Hoi Evita en Wim. Wat leuk om jullie te volgen op deze reis. We kijken uit naar jullie verhalen. En nu hebben je ook al walvis gegeten. Het moet niet gekker worden........ Veel plezier bij Jenny en Anne. We kijken uit naar het volgende stukje. Izaak en Ineke

Tot: 0.15s; Tpl: 0.011s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0622s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb