Terugkeer


Advertisement
Canada's flag
North America » Canada » Alberta » Calgary
June 11th 2006
Published: June 11th 2006
Edit Blog Post

En met deze update keer ik terug op het scherm.

De eerste weken terug in Canada waren best lastig. Ten eerste om het wisselen van ‘werelden’; na 4 maanden wegwijs worden in Canada terug naar Nederland om daar na zo’n 3 weken (en opnieuw gewend raken) weer weg te gaan voor Canada deel 2. Daarnaast weegt de beslissing om m’n lieve hondje Alex te laten inslapen zwaar en zal ik daar een weg in gaan vinden.

Omdat ik m’n baantjes had opgezegd voordat ik naar Nederland vertrok, had ik aanvankelijk niets omhanden. Daar kan ikmaar moeilijk mee omgaan en ik wist dus dat ik iets moest ondernemen!
Via mijn vriend Russel, kon ik 3 dagen na aankomst via de Christelijke organisatie Youth With A Mission (YWAM) mee met een soort kamp genaamd NIKO. 5 Dagen activiteiten doen in de bergen, gelinkt aan onderwerpen uit de Bijbel. Na 2 dagen aftasten liet ik van me horen en bracht ik dingen in vanuit een iets andere hoek dan anderen... Heerlijk om weer fysiek actief te zijn, o.a. lekker wandelen in de bergen met een spirituele touch zeg maar. Na deze tijd heb ik nog 5 dagen meegeholpen met een ander programma in de stad. Ik heb erg leuke mensen ontmoet waar ik nu nog steeds contact mee heb.

“Wat wil ik doen?”, vroeg ik me af. Na een belletje was ik onderweg naar Griffin Valley Ranch, op ongeveer 1 uur en 15 minuten buiten Calgary.
Komende zomer ga ik paarden verzorgen en mensen meenemen op buitenritten! Dutch cowboy Robbie, haha. Laat die mustangs maar komen! Schijnbaar is het een internationaal bekende ranch, want vanuit verschillende delen van de wereld komen jongeren speciaal over om er te werken.
Daarnaast wordt het 1ste verhaal van mijn reis meer en meer werkelijkheid... Via mijn vriendin Lisa ben ik in contact gekomen met een agency voor promotie, theater en film! Afgelopen woensdag heb ik als ‘extra’ op de set gestaan van een film genaamd “Everest” die zich afspeelt in 1982 toen een Canadees team de berg ging beklimmen. Ik speelde een klein rolletje als klimmer uit Nieuw Zeelandse. Het is een begin. Grote ster is de voormalige capitain van de serie "Star Trek", William Shatner. Grappig om hem te zien, al vind ik Star Trek niet heel bijzonder. Geef mij maar een martial arts film of een western ;-)
Komende week zal ik weer 2 dagen op een set staan, maar daar hoor ik vandaag meer over.

In de tussentijd heb ik wat promotiewerk gedaan voor contactlensen. Met een rugzak waar een tv scherm aan vast zat, kreeg ik heel wat bekijks. Lekker modern, weegt slechts 18 kilo...
Dus ik verdien weer wat geld en ik heb een leuke baan in het vooruitzicht op de ranch. Ondertussen de sterallures kweken en een nieuwe handtekening oefenen.

Wens jullie alle goeds toe en tot next time! Rob

Advertisement



11th June 2006

star
hey Robbie the movie star haha... lachen man! Laat het ff weten als de film uit komt, wil hem zekerr zien, zie je dat wel doen hey sterkte en plezier daar, grtz Berno
11th June 2006

Your a moviestar
Rob de filmster, jaja nou ik heb nog wel een krabbeltje met je naam erop gezet!!! Zet hem op daar... Groetjes uit het snikhete Friesland van Marianne

Tot: 0.213s; Tpl: 0.049s; cc: 11; qc: 50; dbt: 0.0584s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb