121.den - yazd


Advertisement
Middle East
June 11th 2019
Published: June 16th 2019
Edit Blog Post

Dobre vyspaty idem na nadvorie, ktore je v strede dvojposchodoveho domu.

Su tu stromy a prazdny mini bazenik.

Velke ranajky mi prinasa dcera (?)domacej.

Je toho fakt vela.

Pokec s mojim spolunoclaznikom. Mal som pocit, ze to je cech ale komunikacia v ang.

Po obrovskych ranajkach nazad do postele.

Neskor po spanku presun na dvor a tu lezanie na perzskom koberci.

Obed vyrieseny v nenapadnej restike na hlavnej ceste za zmenarnou.

Jedlo fajn a cena tiez.

Domaci si brali jedlo so sebou. Jedol som tu len ja.

Zastavka na zmrzku. Vcera ma zaujali domaci co si davali zaliat tocenu zmrzku stavou z ovocia. Chlapik mi odporucil mrkvu.

Nic moc teda. Odteraz ziadne experimenti.

Kukam do mapy, zaujala ma zahrada dowlat abad.

Hor sa poobede do tepla.

Opat ulicky, neskor hlavny tah.

Vo fastfoode dana bageta, prechod cesty a zas v uzkych ulickach.

Byvale koryto vyschnutej riecky je premenene na detske ihrisko.

Prichadzam k zahrade, ta obohnana vysokymi murmi, na nich napis unesco.

Plati sa vstup (150k), nakukujem dnu. No nic, nestoji to za to.

Zistovanie cien magnetiek. Tetula, ze 2€. Uplne mimo teda.

Uzkymi hlinennymi ulickami presun do mesity emamzadeh jafar.

Tu hned pri vstupe privitanie plagatom ako su zapadniarske web stranky skodlive.

Obrazok europy, moslimskej zeny ako jej ruka strhava habit. No jebat vasu fanaticku mesitu a smer zoroastrian fire temple.

Tu uz prichadzam po tme. Opat sa vybera vstup, no dnu nejdem. Za neaky blby vecny ohen co tu hori starocia som neni ochotny platit.

Chram z vonka maly, nic moc.

Cez cestu padam do kaviarnicke.

Po stenach na dlazdicach rozne napisi od cudzincov. Nasol som tam aj slovensky odkaz od neakej slnieckarky.

Macchaliato velmi horke a cena prestrelena.

Cestou nazad na ubytko pokracujem v nakupoch.

Poobede som kupil novu tasticku na doklady a prasule. Cul maly batuzek na vodu a neake drobnosti. Zjednavanie fungovalo.

V ovozeli kupeny maly melon.

Na nho som si chutil na ubytku, no bol nahovno.

Lenka sa ozvala, kurz jogy za rusi, tak asi 12.8. sa stretneme v istanbule ale pokym nema letenku neriesim to.

V 6.dorme som uz sam.

Na ubytky nemecky par a iranska rodinka.

Naklady :

7up 0.33l, ryza, kura : 230k r
Nakup : 52k r (chipsi, orange voda 1.5l)
Zmrzlina, mrkvova stava : 80k r
Bageta, napoj : 150k r
kapsicka : 150k r
Zmrzlina : 20k r
soft drink : 33k r
Macchiato : 180k r
Batuzek : 160k r
2x Samosa : 70k r
Melon : 58k r (nahovno)


Advertisement



Tot: 0.049s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 22; dbt: 0.0261s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1017.2kb