115.den - ramsar


Advertisement
Middle East
June 5th 2019
Published: June 12th 2019
Edit Blog Post

Vyspaty avsak s bolestou v hrdle idem preskumat dalsiu cast.

Na ulici ma odchytava clovek co prave vystupil z auta. Furt mi ukazuje na nohy (uz si tak myslim, co tu clovek ani v slapkach nemoze chodit).

Mava rukou, reku aby som pokracoval, tak prechadzam na druhu stranu cesty.

V tom otvara branu na ubytko, pokrikuje, furt mava. Aha to mavanie znamena pod so mnou. Uplne to vyzeralo ako chod prec. Takze oni tu nielen naopak citaju ale aj mavaju.

Pred vchodom do domu mi ukazuje aby som si skoval topanky dnu. To co uz je ked sa tu kradnu i topanky.

Neskor s niekym volam ang, tak reku ako to bude s pasom. V tom mi ho chlapik dava.

Po mojej ulici talequani idem na juh, prichadzam na hlavnu krizovatku kade som vcera prisiel, tentoraz idem vpravo.

Kokooot zadne jedlo, setko rano zavrete, mimo obchodikov a zelovocov.

V jednom nakupujem ovocne ranajky, ceresne, broskyne a marhule.

Vsetko na vahu. Predajca mal v pici tak dlhsia cakacka pri pokladni, kde ma este jedna pica predbehla.

Ceresne ma dobre na terase zasytili.

Po vitaminovych ranajkach smer dalsia plaz (aspon podla mapy) pri hoteli karen.

Este je stale skoro tak moc toho pootvaraneho neni.

Prichadzam k akoze plazi.

No je to len nasyp z kamenov. V okoli je dedinka asi s tradicnymi iranskymi domami, samozrejme dnu su suveniry. Pohladnice zadne.

Par restik v okoli (je obed, naco by boli otvorene, ramadan skoncil vcera).

Parkujem pod jednou resp pod jej terasou kde je jediny chladok. Je tu aj par domacich.

Piknik a vodna fajka ale okolie hruza.

Pokracujem popri mori na zapad.

4 altanky, jeden volny, hned ho okupujem. Vsetko by bolo ok, keby z laviciek neostalo len zelezne torzo.

V okoli domaci rozvaleni na podlozkach piknikuju. Jedlo si ohrievaju pomocou maleho plynoveho ohrievacu. Do toho vsetkeho hlasna iransko turecka hudba. Nevim to rozeznat.

Obed teda tak ako ranajky, ovocny.

Pokracujem dalej na zapad.

Akoze plaze neexistuju, vsetko rozpadajuce sa, v mori nikto, len nohy si ludia mocia.

Nuz co s nacatim dnom?

Na tejto strane je to ubohe tak smer plaz co je pred lido beach.

Ha lenze pri karen nachadzam otvoreny fastfood, nech mi da nieco velke.

Este sa uistujem ci ozaj ramadan skoncil a mozem to zjest na prevadzke. Hej.

Pri platbe majitel chvilu rozmyslal aku mi zahlasi cenu. Kurva.

Plaz pred lido beach je kamenista. Prakticky to neni plaz, len kamene.

Su tu stromy, hladam volny plac v tieny a zacina spanok.

Okolo kopa ludi, samozrejme lenivy a vsetci su tu na autach.

To potesi ked mu meter od noh prechadza auto, co cele okolie zaprasi.

Rodinky piknikuju,,robia si masa na roste, dotoho muzika.

Zacinam citat knihu.

Po mori sa prehananu vodne skutre, rychloclny, banany, bazeny a dokonca i padak, ktory taha lod.

Nikto sa nekupe v tejto casti.

Prichadza prekvapenie dna.

Ako si tak citam, zrazu mi chlapik na roste donese kuracinu, po chvili i ryzu, rajcinu, tenky chleba a pohar fanty.

Ang nevi.

Odchadza nazad k rodine.

Neskor davame foto a neaka ta jednoducha komunikacia.

Tak toto je ta prava iranska pohostinnost.

Na plachte dorazena kniha od Ellis petersova - Pokani bratra cadfaela. Chvalabohu, uplna blbost z obdobia stredoveku, v deji som sa obcas stracal. Mala to byt detektivka avsak vrazda bola len jedna a aj jej sa venovala len jedna kapitola a najlepsie bolo, ok ja ti verim,nezabil si ho , si slobodny. Skoda casu. Necham ju vsak az na dalsom ubytku.

Prechadzka po uz totalne plnej lido beach.

Vsade stany, grilovaci ludia resp pofajkavajuci.

I restiky uz fungovali, vratane zabavneho parku (len kolo)

More plne santiacich strojov.

Na vozenie sa na vodnych strojoch stala dobre dlha rada ludi.

Presun nazad kde som zacal dnesnu put.

Hlavna cesta upchata, parkoviska preplnene.

Vsade hlava na hlave. Take bibione len s tym, ze tu su ludia obleceny

V kratasoch som videl kupat sa asi tak 5chlapov. Zeny vo vode ani moc nie avsak na skutroch, clnoch hej.

Pred hotelom karen tez vsetko full. Posedel som si tu. Popozoroval ludi a siel na ubytko.

Stretavam chalana co mi dohodil ubytko, dohadzuje mi i fastfood na hlavnej ceste, Jouya Fast Food Restaurant.

Davam si najvacsi burger a k nemu hranolky.

Pokec vonku s majitelkou, ta vychvaluje toto mesto do nebies, vraj kopce su genialne ale clovek sa bez auta nepohne. No i plaze vychvalovala do nebies, tie su vsak hrozne. Si to ani nezasluzi oznacenie plaz.

Prichadza burger, fakt obrovsky, ledvaj som ho do seba natlacil.

Pokec aj s jej manzelom, turkom.

Dnes teda fajn ukoncenie dna.

Na ubytku zvesenie pradla a spanok.

Na krk som si dal na noc i satku.

Fakt mi je nahovno.

Este mensia poznamka k dnesnemu celodennemu pobytu vonku. Tolko spatnych bab som uz strasne dlho nevidel. V pripade ukrajiny bolo z 10, 11 peknych, tu z 10 ked zavrem obe oci 1.

Naklady :

Ovocie : 270k r
Bageta s masom : 200k r
Megaburger, hranolky, pepsi 0,3l : 420k r
Voda 1.5l : 25k r


Advertisement



Tot: 0.364s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 40; dbt: 0.1462s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb