MOSKOVA'YA....MOSKOVA'YA


Advertisement
Turkey's flag
Middle East » Turkey » Marmara » Istanbul
April 17th 2004
Published: June 24th 2017
Edit Blog Post

Geo: 41.0245, 28.9881

GÜN 1 Günlerden Cumartesi
Gençliğimde tüm öğrenci hareketlerinde adres olarak Moskova gösterilir ve karşıt görüş daima "Moskova'ya ....Moskova'ya" diye bağırırdı.
Çetin Altan zırt bir yazı mı yazdı adres belli Moskova'ya ...
Sol bir dergi mi dağıtılıyor ? adres yine belli Moskova'ya...
Aklınıza gelecek ne kadar ortanın solunda yer alan bir eylem varsa adres Moskova'dır.
Tüm gençliğim Moskova'ya gidenler ya da gönderilenler ile burada kalanlar arasındaki kavgalarla geçti.
Kader ,daha sonra oda ve sınıf arkadaşımı Moskova Büyük Elçisi yapacaktı ve bende meslek icabı haddinden fazla Moskova 'ya gitmek durumunda kaldım.
Perestroika öncesi ve sonrası ortamlarına tanık oldum.
Dünya'nın en beleş ve ucuz yerlerinden biri iken, Dünyanın en pahalı kenti olma konumlarına tanık oldum.
O eskiden Moskova'ya diye bağıranlar hala ısrar ediyorlar mı.... bilemiyorum?
Bu kez, gerçekten görülmesi gerektiğine inandığım bir ülke'ye sevgili eşimle gidiyorum.
Biliyorum ve hissediyorum "kayseri 'ye pastırma " gibi tatsız ve demode espriler yapılıyordur.
Fakat hararetle eşinizle birikte gitmenizi öneriyorum.
Kadınların çok hoşlanabilecekleri bir ülkedir Rusya...
Seyahatimize bir dost gurubu ile birlikte Atatürk Hava limanından başladık ve THY uçağımız vaktinde kalktı...


Additional photos below
Photos: 2, Displayed: 2


Advertisement



Tot: 0.397s; Tpl: 0.013s; cc: 7; qc: 41; dbt: 0.1899s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb