KALKIN YİĞİTLER GİDİYORUZ


Advertisement
Turkey's flag
Middle East » Turkey » Aegean » Datça
September 8th 2017
Published: September 16th 2017
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

PALAMUT-RODOS


GÜN 01 CUMA


Yine Rodosumuz geldi…7-10 eylül dönemi benim Ayşe ile Salih ‘in de Seval’le evlilik yıldönümlerine denk düşüyor .

Dedik ki yine geleneksel olarak Rodos ta kutlayalım.Evimiz Marmaris’e 1.5 saat mesafede olunca,Rodos ‘ta Marmaris’e 1saat mesafede olunca işler kolay.

6:00 da teker döndü..Marmaris’te her zaman olduğu üzere bir sabah kahvaltısı..Marinaya intikal .

Bu mevsim, daha çok yabancı turist ağırlıklı..Bayramlarını “yunan adalarında “ geçiren 1.5 milyon Türk artık gerilerde kaldı.

Biletlerimizi aldık ve pasaport polisinden sıkıntısız geçtik .

Tek küçük detay , benim Salih’in ,Salih’inde benim pasaportum ile polisi geçmesi…

Anladığımız kadarı ile biletlerimizi aldığımızda, biletçi benim bilet ve pasaportu Salih’e ,onunkini de bana vermiş

Hiç denetlemeden polisi geçince, böyle bir hadise yaşanıverdi.

Bunda bir sorun yok ta, Seval’e benim pasaportta Salih in resminin olmadığını anlatmak uzun sürdü..

Her neyse içkiler alındı, gemide her zaman ki yerimize oturduk .

Salih aniden telefonunun olmadığının farkına vardı ..Küçük bir panikten sonra park ettiğimiz arabaya kadar bir koşu gidip telefonunu buldu..

Asude bir tatil sabahı için yeteri kadar macera ve heyecan yaşandıktan sonra gemimiz Rodos a müteveccihen yola çıktı..

Rodos’ta ortam aniden monotonlaştı ..sorun yok…dert yok her şey tıkırında gidiyor …yazık yazık..


Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



Tot: 0.077s; Tpl: 0.01s; cc: 18; qc: 33; dbt: 0.0368s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb