Blogs from Datça, Aegean, Turkey, Middle East

Middle East » Turkey » Aegean » Datça October 9th 2022

9 EKİM 2022 CUMARTESİ Bodrum da devasa bir turist kuyruğu var… Son anda bir seyahat krizi yaşadık . Sveta geminin boarding cart'ını bulamadı ve bizim polis ille de kart diye tutturdu .. Kart en sonunda benim çantamdan çıktı .. Çok ayıp oldu ama artık bu noktadan sonra sesimi çıkaramazdım … Sorunsuz memlekete vardık.. Datça feribotumuz 16 :00 da. O saate kadar, Bodrum 'da biraz dolandık . Yemeğimizi yedik ve saatinde feribotumuza bindik . Datça'da ,sağolsun Gürkan, bir arkadaşını ayarlamış .. Adamcağız bizi alıp kuş gibi Palamut a getirdi… Bir seyahat te böyle geçti.. Biraderim Turhan'a teşekkürediyorum . Bizi çok doğru bir yere yönlendirmiş Sağolsun… Artık önümüze bakıyoruz… ... read more
DATÇA FERİBOT
SVETA IN FERRYBOAT

Middle East » Turkey » Aegean » Datça September 11th 2017

GÜN 04 PAZARTESİ Kalkışımız erken 07:00 araca doluştuk doğru sahilde kiraladığımız yere yollandık . Adamlar gelmemiş bile kapı önüne bıraktık . İlk gece Meze aman da arka tamponu bir yere sürtmüştük. Daha sonra Salihle anti scrach'ler peşine düştük. Ben dün akşam otelden çıkıp o işi halletmiştim. Arka tampon ayna gibi oldu..Yakıtı da verdikleri gibi bıraktık . Limanda işlerimizi hallettik.... ben her ihtimale karşın şirkete gidip bir göründüm ..her hangi bir sorun yok.. Gemi yunan gemisi King Saron .. Yunan da herkes King ‘te kimmiş bu king Saron diye merak ettim.. Fazla bir bilgi bulamadım fakat Yunanlılar Ege denizine Saronic körfez diyorlar . Bir ihtimal bu King Saron mitolojik biri olabilir .. Her neyse Marmaris’e zamanında vardık. Aracımıza bindik ../... read more
2017 rodos G04 (19)
2017 rodos G04 (13)
2017 rodos G04 (32)

Middle East » Turkey » Aegean » Datça September 8th 2017

GÜN 01 CUMA Yine Rodosumuz geldi…7-10 eylül dönemi benim Ayşe ile Salih ‘in de Seval’le evlilik yıldönümlerine denk düşüyor . Dedik ki yine geleneksel olarak Rodos ta kutlayalım.Evimiz Marmaris’e 1.5 saat mesafede olunca,Rodos ‘ta Marmaris’e 1saat mesafede olunca işler kolay. 6:00 da teker döndü..Marmaris’te her zaman olduğu üzere bir sabah kahvaltısı..Marinaya intikal . Bu mevsim, daha çok yabancı turist ağırlıklı..Bayramlarını “yunan adalarında “ geçiren 1.5 milyon Türk artık gerilerde kaldı. Biletlerimizi aldık ve pasaport polisinden sıkıntısız geçtik . Tek küçük detay , benim Salih’in ,Salih’inde benim pasaportum ile polisi geçmesi… Anladığımız kadarı ile biletlerimizi aldığımızda, biletçi benim bilet ve pasaportu Salih’e ,onunkini de bana vermiş Hiç denetlemeden polisi geçince, böyle bir hadise yaşa... read more
2017rodosG01 (18)
2017rodosG01 (36)

Middle East » Turkey » Aegean » Datça October 19th 2016

GÜN 08 GÜNLERDEN HALA PERŞEMBE: Turhan hocam, beni Datça feribotunda silkeledi. Bir güzel yerleştim. Bir köfte yiyecek vakit buldum. Köftecinin adı size yiyecek takat bırakmıyor Sakallıoğlu ... Köftesi fena değil .. Feribotum saat 16:00 da kalktı ama demiri almak bu kadar kolay olmadı . Ora ,bura ,biraz manevra sonunda ,demir kurtarıldı . Ayşeciğim beni Körmen iskelesinde bekliyordu . Hasret giderip evimize döndük . Bir Yunan adası serüveni de bu şekilde sona erdi .. artık önümüze bakıyoruz Gezinin kaptanı ve tüm meşakkatleri yüklenen Kardeşim Turhan'a Varlığı ile bizi onurlandıran,keyiflendiren ,düşündüren Yusuf Kardeşime teşekkür ediyorum ..Pek keyifli bir seyahat oldu .. Sağ olsunlar ...var olsunlar ...... read more

Middle East » Turkey » Aegean » Datça September 22nd 2016

Gün 01 günlerden Perşembe Dün gece iyi uyumuşum. Ayşecik her zaman ki gibi uyku karabatağı .. Dalıp dalıp çıkıyor … Bata çıka sabahı buldu . Gürkan, tam saatinde geldi. 08:15 te teker döndü ve bizi Körmen'e kadar attı . Liman inşaatı ilerlemiş ,fakat hala yapım devam ediyor. +65 nimetlerinden yararlanarak, bedava tarafından feribota bindik . Gişedeki delikanlıya nufus kağıdını uzatınca,yılan sokmuş gibi irkiliyor.. İnsan, beleş gidince biraz tedirgin oluyor .. Öte yandan ben bu yaşa gelene kadar neler çekmişim diye teselli buluyorsunuz .. Araf durumu yani..... read more
Körmen

Middle East » Turkey » Aegean » Datça July 18th 2015

Geo: 36.6782, 27.5208 GÜN 18 GÜNLERDEN CUMARTESİ: Sakin ve sessiz bir sabah . Çocuklarım uyanmış sakin ve sessiz bir şekilde toparlanıyorlar .. Deniz kızım bir kontrol manyağı olarak her bir şeyi tek tek kontrol ediyor..hayret ve hayranlıkla izliyorum.. Acaip bir disiplin geliştirmiş ..kendi bildiğinden başka bir şeyi de bilmiyor.. Her şeyin kontrolünü yaptıktan sonra çok az tiyatrosuz tekneden ayrıldılar ..Çıkıp gittiklerinde arkalarından bakıp kaldık ..Sanki 10 dakika önce gelmişler ve gidiyorlar gibi hissettim.. Artık bir yaşta bu ayrılıklar bana koyuyor ..Belli etmiyorum elbette ve "nasıl olsa görürüm" kartını dik tutmağa çalışıyorum .. Bu seyahatte bizimle buluşmalarından çok memnun oldum ..İnşallah onlar da memnun olmuşlardır..PHOTO_ID_R=bo-... read more
BOĞAZ
SIRA BİZİM BAYRAKTA
ROTAMIZ

Middle East » Turkey » Aegean » Datça July 1st 2015

Geo: 36.7667, 27.6167 GÜN 01 GÜNLERDEN ÇARŞAMBA: Söylemesi ayıp benim biraderin bir teknesi var denizci tabiri ile kayığı var.. Sağlam bir Dufour 30 .. Bildiğiniz üzere "en iyi tekne arkadaşınızın teknesidir". Bendeniz bu deyişe akrabalık düzeyinde daha da yakınım. Geçen yıl antrenman mahiyetinde,kısa dönem,bir Yunan adaları yaptık. Çok memnun kaldık. Bildiğiniz üzere tekne seyahati tüm egolarda şişkinlik yapar… Dolayısıyla diyalogda sıkıntı çektiğiniz biri yada birileri varsa denemeyiniz … benden söylemesi… Bizimki iyi gitti. Belki alınan alkol düzeyinin yüksekliği acıları hafifletti ama ayıldığımızda da iyiydik. Bir birimizden memnun kaldık.. Bu sene de "gel" dedi. Kaçırmam. "Şeytanın bile uğramadığı Yunan adaları" diye bir program yaptık.... read more
körmen limanı
inşaata devam

Middle East » Turkey » Aegean » Datça October 12th 2014

GÜN 01 GÜNLERDEN PAZAR: Biraderim Turhan, emekli olmaya yaklaşırken düşünüp taşınıp, Bodrum Milas hava limanına yakın Bargilya ( Boğaziçi) denilen yerden bir ev almış. Kayığı da evin önüne parketmiş.. önceden planlanmış başka seyahatleri gerçekleştirmek için koşuştururken ,biraderi ihmal etmişiz... biraz da ayıp etmişiz. Gel deyince hemen yola çıkma kararı verdim. Sabah Ayşeciğim sağolsun beni,Bodrum feribotunun kaktığı Körmen iskelesine bıraktı .. Marina ve liman inşaatı ilerlemiş. Feribotum tam vaktinde kalktı...... read more

Tot: 0.217s; Tpl: 0.006s; cc: 8; qc: 66; dbt: 0.0682s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb