CANIM TÜRKIYEM


Advertisement
Turkey's flag
Middle East » Turkey » Aegean » Cesme
June 1st 2010
Published: June 23rd 2017
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

IONEAN SEA-ÇEŞME


Geo: 38.3248, 26.3055

GÜN 34 Günlerden Salı
Bugün programa göre varma günümüz.
Biraz heyecanlıyız.
Sabah kahvaltısından sonra yine rutin programlara daldık.
Resimler derleniyor toparlanıyor ve düzeltiliyor.
Arada bir gidip Türkler savaş açtı mı ? diye TV izleniyor.
Yurttan sms yağıyor.Neredesiniz meraktayız diye.
Her an, İsrail komandolarının bize saldırmalarını bekliyorlar galiba..
Akşam yemeğini yedikten sonra, toparlanmaya başladık.
Ben limana varmadan önce, bir posta ,92 basamak inerek eşyalarımızın bir kısmını Şahbaz a taşıdım.
Şahbaz kuzu kuzu en alt katta tam kapı önünde bekliyor.
Çok güzel bir gün batımı izledik ve saat 20 :30 da Çeşme limanına yanaşmaya başladık.
Bir önceki seyahat kadar olmazsa da heyecanlıyım.
Biraz seyahat bitiyor diye buruk, biraz vatana kavuşmanın verdiği keyif ...ortaya karışık bir durum.İşte öyle bir şey ...
Saat 21 de karaya çıktım ve bir Türkiye klasiği olan "rezalet le karşı karşıya kaldım.
İnanılması zor, fakat gerçek olaylar...
Ulusoy ekibi her zamanki gibi hızlı ve iş bitirici..
Bir Ulusoy kültürü var gayet tabi.
Özel sektör nereden baksan.... fakat gerisi felaket ...
Efendim anlaşılan içinde 160 adet treyler ve TIR taşıyan Ulusoy 5 Ro Ro su aniden ve kimseye haber vermeden Türkiye
ye girdi.
Dolasıyla, Gümrük Polisi gafil avlandı.
Kendisini zar zor evden getirdiler.
Ve bu gizli gelen münasebetsiz herifler resmi olarak Pasaport polisinden geçebildiler.
Bitti mi ? yooo
Şimdi sıra Gümrükçü de ..
O da ortada yok .
Soruyoruz ....Camide diyorlar tabi saat 22.00 de ne namazı kılındığını sormak gülünç kaçıyor.
Onu da evden herhalde dizi filmin en heyecanlı anında getirdiler.
Adam fütursuzca sırıtarak ,nereden geldiğimizi soruyor.
Çizgi filim gibi...
Aracın nerede olduğunu soruyor.
Dışarıda olduğunu söylüyorum.
Şaşırıyor ....Nasıl dışarı çıktınız diye .
Kendisine izah ediyorum, aşağı yukarı bir ordu bizi durdurmaya çalıştı ama biz yine de çıkacak TIR lara yol açmak üzere aracı dışarı çıkarmaya muvaffak olduk ..
Adam yine gülüyor.
İtalya güzel mi? gibi anlamlı sorular soruyor ve gümrük işlemleri de tamamlanıyor.
Artık sadece elimizdeki küçücük bir kağıdı ana giriş kapısındakilere vermek kalıyor ..
Bu arada saat 23:00 .
Ben elimde çıkış kağıdı ile iki duvar teşkil eden TIR kamyonları sırasından kurtulmak amacıyla en soldan kapıya zar zor geldim.
Tıfıl bir oğlan .
Çıkış kağıdını eline aldıktan sonra bilmem ne harcını yatırdık mı diye sorunca....
Ben koptum ..
Artık ağzıma geleni söylemeye başladım.
Ayşecik beni ha bire itidale davet ediyor.
Herifçioğlu şiddetimden çekindi.
Merkeze soracağım dedi .
Az sonra özür dileyerek geldi.
Hayvan bey, sadece TIR lara sorulması gereken bir belgeyi sorduğunu ve bu belgeyi bana sormaması gerektiğini bilemeyecek kadar dangalak..
Neyse..... Yurda resmen girdik.
Aracı kenara çektim biraz sakinledim ve Ayşeciği sıkıca öptüm.
Şükürler olsun kazasız belasız yurda döndük.
Günün videosu aşağıda ..




Additional photos below
Photos: 8, Displayed: 8


Advertisement



Tot: 0.1s; Tpl: 0.015s; cc: 11; qc: 34; dbt: 0.0535s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb