EVE DÖNÜS


Advertisement
Turkey's flag
Middle East » Turkey » Aegean » Datça
June 2nd 2010
Published: June 23rd 2017
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

ÇEŞME-PALAMUTBÜKÜ


Geo: 36.6756, 27.5269

GÜN 35 günlerden Çarşamba
Gece yarısı geçtik.
Oldukça neşeli bir ortamda gidiyoruz.
Artık Türk radyoları dinliyoruz.
Ayşeciğim ufak ufak demlenirken ..
Öyle ,ya da böyle aracın içine de alkol dökülüyor.
Beklenen an geldi.... bir yerlerde bizi çevirdiler.
Aracın içi leş gibi rakı kokuyor.
Polis avuçlarını ovuşturuyor .
Gecemin keyifleri geldi diye.
Bir kere ehliyeti ve ruhsatı bulmamız bir hayli zamanımızı aldı .
Zira yurt dışında bunları hiç soran yok ...
Nereye koymuştum diye fenalıklar geçiriyorum.
Uzun bir aramadan sonra buldum.
Muzaffer bir eda ile polise gösterdim .
Çok hafif bozuldu.
Bulacağıma dair hiç bir inancı yoktu.
Alkol muayenesi yapacağız dediler .
İstekle atladım.
Her zaman böyle tufa gelmez ...
Olur dedim.
Balonu neredeyse patlatacak gibi üflüyorum.
Polis telaşlandı .....bu kadar şiddete gerek yok diye uyardı.
Sonuç sıfır alkol çıkınca inanamadı.
Bir bana bakıyor bir de alete ..
Bozuk olduğuna hükmetti ama bana yapacak bir şey yok belgeleri iade etti.
Ayrıldığımda üzgündü.
Aslında alkollu olduğumdan neredeyse emindi..
Oluyor bunlar ..
Sonra bir yerde daha çevirme oldu ama bu kez alkol muayenesi yok..
Bir yerde durup bir çay içtim.
Bir yerde de tuvalet molası verdik.
Saat 03:00 te Marmaris'te idim.
Ayşeciğim Datça yolunun daha ilk yokuşuna sardığımda koptu.
Evin
önüne gelince, uyandırdım.
Uyanmak istemiyor ama ikna ettim.
Vardığımda saat 04:00 idi.
Şahbazı park ettim.
Eve girdim.
Ayşeciği yatırdım .
İşte evdeyiz ...
Hepsi bu kadar...
Gelecek seyahate kadar..
Tahammülünüze teşekkür ederiz

Bugün yapılan km 438


Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



Tot: 0.09s; Tpl: 0.012s; cc: 14; qc: 31; dbt: 0.0492s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb