Blogs from Bogazici, Aegean, Turkey, Middle East

Advertisement

Middle East » Turkey » Aegean » Bogazici July 1st 2015

Geo: 37.2002, 27.576 GÜN 01 GÜNLERDEN HALA ÇARŞAMBA: Turhan hocamım evinde pompeinin son günlerini anımsatan bir havuz sefası ve bira eşliğinde Blues uzun havaları… Sibel'in uçağı 3 saat gecikince ,biz de yeni seçilen meclis başkanı seçimlerini izleyebildik. Her gün,günün fotolarını toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki (adresi) tıklamanız yeterli: BARGİLYA VİDEOSU https://www.youtube.com/watch?v=dywoewk-j0Y ... read more
Bargilya
Boğaziçi

Middle East » Turkey » Aegean » Bogazici October 16th 2014

Geo: 37.201, 27.5766 GÜN 05 PERŞEMBE: Marinanın Kapısının önünde otogar minibüsüne bindik meğerse ödeyeceğimiz ücrete şehir turu dahilmiş git git bitmiyor ....nasılsa Otogara vardık .. Kağıtta yazılı Bodrum minibüsü, her ne kadar tanıtma broşüründe 16:00 da kalkar diye belirtilmişse de şöför sıkılmış olacak ki 15:30 da gitmeğe karar vermiş.. Canım Türkiye ye hoş geldiniz .. Söke-Aydın minibüsüne bindik 23 km sonra kavşakta inip Milas minibüsüne transfer olduk . Milas otogarında Bodrum Minibüsüne aktarma yaptık .. Bodrum Minibüsü Tuzla/ Bargilya kavşağında bizi bıraktı. Turhan hocam komşusuna telefon ederek taksi yönlendirdi. Taksimiz bu sefer bizi yokuşun başında bırakarak Turhan'ın evine giden ölüm... read more

Middle East » Turkey » Aegean » Bogazici October 12th 2014

Geo: 37.1995, 27.5755 GÜN 01 GÜNLERDEN PAZAR: Biraderim Turhan, emekli olmaya yaklaşırken düşünüp taşınıp, Bodrum Milas hava limanına yakın Bargilya ( Boğaziçi) denilen yerden bir ev almış. Kayığı da evin önüne parketmiş..Önceden planlanmış başka seyahatleri gerçekleştirmek için koşuştururken , biraderi ihmal etmişiz... biraz da ayıp etmişiz.Gel deyince hemen yola çıkma kararı verdim. Sabah Ayşeciğim sağolsun beni,Bodrum feribotunun kaktığı Körmen iskelesine bıraktı .. ... read more
kayik ta orada

Tot: 2.784s; Tpl: 0.028s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0233s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 2; ; mem: 1.2mb