Dag 4: Glencoe, Prachtig en veel foto’s!

United Kingdom's flag
Europe » United Kingdom » Scotland
September 23rd 2015
Published: September 26th 2015

We stonden vandaag op, douchten, aten en pakten alles in. (terwijl werden we weer aangevallen door katten en eenden!) We reden richting Callander om inkopen te doen voor de komende dagen. De wielertoeristen hier zijn even irritant als bij ons! Daarna reden we richting Fort William, maar stopten we halverwege vanwege een wij-hadden-honger-laten-we-hier-eens-gaan-kijken-gevoel. Ik had gelezen dat de Dochart falls in Killin heel mooi waren en daar passeerden we toevallig. Dit leverde weer toffe, avontuurlijke trips en mooie foto’s op. We drongen binnen (zonder sleutel, terwijl dat moest) onder de brug in de begraafplaats van clan Macnab, wat een heel mooi gebied was. Een bezoekje aan de plaatselijke watermolen met de verhalen uit het dorp bij was de afsluiter in Killin. Schotland zit vol met verborgen verhalen.

Van hieruit zetten we onze reis verder door Glencoe, een magnifiek dal waar we onze ogen uitkeken! Vele foto’s zijn gemaakt. We vonden een nieuw nut voor Glenn zijn statief! Een selfiestick van 80 euro! Voor een sfeer van de reis, verwijs ik naar de foto’s hieronder!

Aangekomen in het dorpje van Glencoe, vonden we een camping waar we een plaats zochten om de tent op te zetten. Met een prachtig zicht op loch Leven, dat eigenlijk geen loch is. Ook hier verwijs ik naar de foto’s. De mensen hier zijn enorm vriendelijk. Onderweg van de wc naar de tent, begon er spontaan een oude Schot een babbel met ons. Toen we hem vertelden dat we van België kwamen reageerde hij als volgt: “Ah! Belgium! Do you have a government yet!?”. Zo weten we meteen weer waar ons land voor gekend is! :p Hij gaf ons tips over mooie plaatsen in de buurt, waar een liefdesverhaal aan vasthing op 10 min wandelen van de camping. Dat doen we dus morgen of overmorgen. Net noodles met zoetzuur gegeten en nu starten we aan weer een Dungeons and Dragons-avontuur!

Geniet van de foto’s!!

Groetjes van ons allemaal!

What a view!What a view!
What a view!

Dit zagen we als we uit onze tent kwamen.

Tot: 0.052s; Tpl: 0.012s; cc: 6; qc: 23; dbt: 0.032s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb