Den 1. - Den strávený na letišti Heathrow


Advertisement
United Kingdom's flag
Europe » United Kingdom » England » Greater London
January 18th 2020
Published: January 18th 2020
Edit Blog Post

Moje cesta začala už včera odjezdem do Prahy, kde jsem měla zajištěné ubytování nedaleko letiště, jelikož sraz se zástupcem CK byl dnes už v 5:00 ráno. Shodou okolností paní z vedlejšího pokoje na hostelu je mou první spolucestující na Nový Zéland. Záhy na letišti potkávám další nadšence (nebo spíš nadšenkyně), které čeká více než 24-hodinový let se 2 přestupy.

Oslovila mě paní Monika s prosbou, jestli bychom se mezi jednotlivými lety mohli držet při sobě. Já bez protestů návrh přijímám. Je lepší se na letišti ztratit ve dvou než sama :-).

Kapitán letadla British Airways nás vítá na palubě se slovy, že budeme mít malé zpoždění, protože je nejprve potřeba z křídel očistit led, aby nám správně fungovaly klapky. Namísto v 7:00 tak odlétame o 25 minut déle. Do Londýna se však snášíme na čas. V tomto případě by nám však malé zpoždění nijak nevadilo, celý den totiž budeme trávit na letišti Heathrow.

Tak čekáme a procházíme se po "duty free" zóně. Celých 8,5 hodiny proflákáme, takže jako v práci :-D. To byl vtip samozřejmě, co bych dala za to, aby mi to tu dnes ubíhalo jako včera v práci. Jediné, co jsem včera v práci nestihla byl oběd, a tak jsem si to dnes vynahradila. Sedla jsem do restaurace a objednala si nášup. Vypadalo to moc dobře (rýže, na kusy trhaná kachna, vejce a zelenina), ale zádrhel přišel ve chvíli, kdy nepřinesli příbor. Na stole ležely hůlky, tak nezbývalo než je použít. Byla to má premiéra, tak si asi dovedete představit, jak to vypadalo. Aspoň jsem nehltala. No, a jestli to bylo dobré? To věru nevím, protože mě strašně pálila pusa.

Je 13:20, už zbývají jen 3,5 hodiny a budeme se opět vznášet. Tentokrát je naše cílová destinace Hong Kong. Let by měl trvat přibližně 12 hodin. Teď teprve přijde velká zkouška.

Advertisement



Tot: 0.099s; Tpl: 0.012s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.0472s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb