Den 2. - Let do Hong Kongu


Advertisement
Hong Kong's flag
Asia » Hong Kong
January 19th 2020
Published: January 19th 2020
Edit Blog Post

Po nekonečném čekání na Heathrow a s mírným zpožděním nastupujeme do letadla Cathay Pacifiku směr Hong Kong. Je to můj první dálkový let, tak jsem trochu nervózní z toho, jak to těch 12 hodin vydržím.

Sedadlo 50E značí, že letadlo bude poněkud vetších rozměrů než u British Airways při letu z Prahy do Londýna. Seděla jsem v prostředním bloku, kde spolu se mnou seděli další 3 spolucestující. Po stranách je z každé strany ulička a za ní ještě místa pro 3 pasažéry. Na sedadle před námi byla umístěna multifunkční obrazovka, kde bylo možné zobrazit aktuální polohu letadla, pustit si film, hudbu nebo zahrát si hru.

Čekalo nás tentokrát bohaté občerstvení. Na jídelním lístku můžete vidět, jaká byla nabídka. K večeři jsem zvolila hovězí s bramborovou kaší, k snídani míchaná vajíčka na způsob anglické snídaně. Porce byly vydatné, takže hlady jsme nestrádali. Výběr filmů byl super, mohla jsem si pustit svůj oblíbený žánr - horor (dokonce jste si mohli pustit novinky, které byly nedávno ještě v kině). K tomu jste si mohli dat dobré vínko, pivko nebo něco ostřejšího, vše v ceně letenky.

Se spaním to bylo horší. Nikdy se mi nespalo dobře v sedě, záda a především krční páteř dost trpí. Únavou nakonec usínám, a když se vzbudím, do Hong Kongu už je to co by kamenem dohodil. Tak teď si to dáme pro velký úspěch ještě jednou. Už tedy "jenom" 11 hodin v letadle a budem tam, na vysněném Novém Zélandu.


Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement



Tot: 0.064s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 23; dbt: 0.0328s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb