Blogs from Zernez, South-East, Switzerland, Europe

Europe » Switzerland » South-East » Zernez September 13th 2016

13/09/16 – dinsdag – dag 10 St-Moritz – dagfietstocht 79km. Langs de Inn, stroomafwaarts tot Zernez. Jawel de Inn, onstuimige bergrivier, die 500km verder langs Innsbruck, te Passau in de Donau uitmondt. We fietsten door een prachtige vallei langs brede kiezel wandelwegen. Geen verkeer, behalve de Zwitserse koeien die er vrij rondliepen. We daalden van hoogte 1820m naar 1470m.in Zernez. Dus voor de weg terug 40km bergop voor de boeg. De 5 blokskes van onze accumonitor sneuvelden dan nogal vlug een voor een. Een wijsneus die te ver voorop reed, nam dan nog een verkeerde afslag, resulterend in een extra beklimming. Nadat hij terug bij de groep gebracht werd en zijn saus van zijn eega meekreeg, moest hij extra zuinig op accu peddelen. Het lukte hem nipt om toe te komen. Voor ons viel het nog ... read more
Kerkje van Bever langs de Inn - onbewoonde vallei
Tussen de Zwitserse koeien in Bever

Tot: 0.08s; Tpl: 0.008s; cc: 7; qc: 14; dbt: 0.023s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb