Blogs from Habo , Västra Götaland County, Sweden, Europe

Europe » Sweden » Västra Götaland County » Habo June 29th 2013

Alles gepakt, klaar voor de oversteek naar de zweedse natuur. Voor effectief te vertrekken, hadden we nog een ander jobke te doen, onze band vervangen. Verderop de weg aan benzinestation had de plaatselijke garagist direct tijd om onze twee achterbanden te verwisselen. Ook de andere, nog niet gesprongen band was in zo'n slechte staat dat het enkel een kwestie van tijd was vooraleer deze het ook zou begeven. Een snelle service die wel een stevige duit (480€) zou kosten. Tijdens het wachten toch even verder de omgeving ontdekt met een wandelingetje naar een plaatselijke jachthaven vlakbij de kust. 2 uur later en 2 nieuwe banden rijker konden we dan eindelijk vertrekken. Na onze tocht over de grote belt, stond vandaag alweer een spectaculaire brug te wachten. De grensovergang verloopt hier ook weer over een enorme brug, ... read more
20130629_184005

Tot: 0.053s; Tpl: 0.003s; cc: 7; qc: 22; dbt: 0.0239s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb