Blogs from Ånäset, Robertsfors, Västerbotten County, Sweden, Europe

Europe » Sweden » Västerbotten County » Robertsfors » Ånäset July 8th 2013

Een stralend zonnetje deed ons ontwaken bij het meer. Een geweldig gevoel enerzijds, een jammer gevoel anderzijds, omdat we wegens veiligheidsredenen deze prachtige plek moeten verlaten. Na een snel ontbijt en een prachtig teamwork konden we al vroeg te camping verlaten, om naar onze volgende charmecamping 260km verder noordwaarts te trekken. Na een passage over alweer een prachtige brug, kregen we wel een serieuze koude douche te verwerken. Voor ons reed al enige tijd een vrachtwagen, plotseling sprong een klein hertje uit het struikgewas, dewelke de vrachtwagen niet meer kon ontwijken. Zo iets zien gebeuren is echt gruwelijk, we stopten even om te bekomen. Het zou ons heel de dag bezig houden. Na een tijdje passeerden we een heel leuk stadje, Umea. Umea is uitgegroeid tot een echte studentenstad. Na een gigantische brand in de 19de ... read more
pret in een zweedse camper
avondlijke pret

Tot: 0.041s; Tpl: 0.003s; cc: 6; qc: 25; dbt: 0.0184s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb