den første rigtige skoledag

Spain's flag
Europe » Spain » Valencian Community » Valencia
May 7th 2019
Published: May 7th 2019

idag, tog vi bussen kl 7:30 ud til skolen, for at starte kl 9. det første modul fra 9-11 brugte vi på at blive opdelt i grupper, og ide generer til vores projekt, som er en pergola. i de forskellige grupper, fandt vi hver i sær på forskellige måder at designe den på, og at lave den på. så skulle vi laver hver vores pergola, og så skulle gruppen vælge, hvad for nogle ideer der var gode, og hvad for nogle der var knap så gode. så var der pause kl 11 til 11:30 hvor nogen af os spiste på cafe, mens Troels og Frederik fik de tørste sandwichs i hele Spanien. efter pausen skulle hver gruppe op og præsenterer deres pergola. efter det fortalte en af lærerne Guillermo om hvordan den skulle designes, med henhold til solen og holdbarheden. hvorefter vi fik fri. efter vi fik fri gik Troels ned og trænet. Kristian tog ud til en botanisk have. og Sara til sluttede sig sener Kristian, hvorefter de spiste på hard rock caféen. Troels købte selv ind, til en gourmet middag for en. Frederik Christian og Gabriel gik en tur på 2 timer inde i byen, hvorefter de bestilte Macdonalds til lejligheden. og efter det gik alle i seng

anden skoledaganden skoledag
anden skoledag

her forklare vi vores ideer til den pergola vi skal lave på skolen
anden skoledaganden skoledag
anden skoledag

her forklare vi vores ideer til den pergola vi skal lave på skolen

Tot: 0.198s; Tpl: 0.011s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0277s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb