Første skoledag

Spain's flag
Europe » Spain » Valencian Community » Valencia
May 6th 2019
Published: May 6th 2019

den første dag i skole, gik meget fint. vi skulle med bussen ud til skolen kl 8:30, vi skulle dog først møde i skole kl 9:30, så vi var i rigtigt god tid. da vi ankom på skolen mødte vi nogle af deres lærer. heldigvis også deres engelsk lærer, så hun kunne oversætte det spanske til sådan nogenlunde engelsk. men vi fik en rundvisning på skolen, og så de forskelige værkstede, til træ, metal og el. og efter en velfortjent pause ved en 11 tiden spiste vi på en lille cafe, på den anden side af gaden. da pausen sluttede mødte vi de elever vi skulle arbejde med på forløbet, og så fik vi fri 12:30. så en rigtigt hård første dag, med mange nye og sjove indsigter i måden en erhvervs skole i Spanien virker, men da vi fik fri tog vi alle en uber indtil midtbyen hvor vi skulle ind i et stor centre, som var 3 etager, meget imponerende. men efter vi fik handlet tog alle ellers hjem og fik noget mad, og ellers bare havde en afslappende aften.

Tot: 0.197s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0402s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb