Blogs from Arteixo, Galicia, Spain, Europe

Europe » Spain » Galicia » Arteixo May 17th 2017

We are checked into auberge Ocas 33km from Santiago. We could easily have finished it tonight but it started to rain so we sheltered in this lovely Auberge; We are planning to be on the road early tomorrow.Today we passed through Porto Marine with its wonderful lake (man made) and bridges.This is the only city on the route that we skirted around ather than cycling through the centre. In Palace de Rei we sat in the covered square in front of the town hall and ate our lunch. The weather had started rainy, then dried off but cool we agreed to time but once it started to rain time for a break... read more
The peak of O'Cabriero
Denis at the top

Europe » Spain » Galicia » Arteixo September 16th 2011

Kapitel 2: Jeg sidder i en lejlighed med havudsigt i Santander, hvor jeg bor til leje – mere om det senere... Efter at have couchsurfet i Suances nogle dage, måtte jeg tilbage på farten. Jeg blev hængende en ekstra dag i Suances, hvor jeg fik surfet lidt, og snakket lidt med nogle unge tyskere, som holdt på den samme p-plads som mig, ved stranden/surfspottet; ”Los locos”. Det hedder det, fordi det var der man luftede de sindssyge, for mange år siden (tror og håber jeg). Man havde dårlig erfaring med patienter der flygtede, når man slap dem løs på almindelige strande. Los locos er således svært tilgængelig (og frakommelig), også i dag. Men det er et rigtig godt spot, som jeg nok lige skal tilbage til engang igen. Inden jeg tog derfra, var jeg ret sikker ... read more
Soveklar i bilen
flot fyr på terrasen i Santander
Phil (Canada) og Floriant (Frankrig)

Tot: 0.051s; Tpl: 0.003s; cc: 8; qc: 22; dbt: 0.0191s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb