17.den - Z Madridu domov


Advertisement
Spain's flag
Europe » Spain » District of Madrid
October 21st 2015
Published: November 17th 2015
Edit Blog Post

Z lietadla som vystupil opat medzi poslednymi, do odletu mojho aeroplanu do bratislavymam necelych 6 hodin.

V lietadle po cestujucich ostal riadny svincik, papiere po zemi. Fakt nechapem taketo hovada, keby letusky nezbierali priebezne odpadky tak este s prizmurenim oka to pochodpi ale ked behaju hore dole a pytaju od ludi bordel tak to clovek nepochopi.

Konecne z lietadla nevystupujem na plochu ale sme priamo napojeny na terminal pavukom.

Na obrazovkach hladam moj let, gate este neni vypisany, pozeram,ze sa blizko vychodu z lietadla usadza do budky colnik, idem k nemu aby som nemusel zbytocne obchadzat cele letisko ale hned sa dostal k mojmu terminalu. Ukazuje mi,ze mam ist tam kam idu vsetci.

Tak teda pochodujem k colnikom neakych 100m chodbou. Tu uz velky rad, vyuzivam vysadu eu obcana a idem k najmensiemu radu kade chodia eu obcania , ludia si dalej vyzdvihuju bagle, ja len so svojim na chrbte opustam zonu. Podla sipiek idem opat na security kontrolu.

Na letisku to dost zije.

Pracovnik mi berie letenku, priklada k citacke, vsetko ok, elektronika a batoh na pas pod rontgen, ja cez pipac. Vsetko ok.

Po par metroch nachadzam fajn sedenie, rozvalujem sa na sedacky a pospavam. Kedze dlhe oblecenie nemam (ogrcana mikina v batohu a na nohaviciah sa mi pokazil zips,takze s celych mam len kratase) je mi trosku chladno. Zakrivam sa satkou.

Nieco okolo 4/00 sa zacinaju okolo pohybovat tlupy ludi. Spanok skoncil. Smer gate.

Opat nechapem hovada co dokazdu nahadzat bordel do testovaca kufrou. Fakt hovada.

Pred gate uz je vacsia zima.

Zgrupuju sa tu aj fanusikovia bieleho baletu, sa mi zda,ze ich muzstvo hra v parizi ale moc ich neni. Ked si spomenem na istanbul, tam bola na letisku dobra stovka fans galatasarayu.

Nastupujem do lietadla, letusky klasicky ponukaju jedlo, reklamne veci,parfemy.

Sedim v ulicke, ale i tak cez okienko vidim paradne zasnezene alpy.

Pristatie v pohode.

Nasi ma uz cakaju, rychlo padam z lietadla v kratkom tricku, kratasoch (vonku asi 10stupnov), na hlave mam satku,takze su mi videt len oci, hotovy terorista.

Prebieham priletovou halou, zvitanie, nastup do mimika.

Pred tym este ale plaba v automate za parkovanie.

Vraj smrdim 😊

Zastavka v mcdrive,lenze davaju len ranajkove menu, to odmietame. Rychla cesta domov po prazdnej dialnici.

Brucho ma uz neboli, za poslednych 24 hod som zjedol jeden maly marocky chleba.

nakladady
0

Advertisement



Tot: 0.082s; Tpl: 0.009s; cc: 13; qc: 28; dbt: 0.0506s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb