BARCELONETA...

May 30th 2022
Published: June 21st 2022

30 Mayıs 2022 Pazartesi G07

Bugün de deniz yapalım dedik ama öyle fazla uzağa gitmeyelim dedik ve Barceloneta ‘ya gitmeye karar verdik …

Barcelona Allahın sevdiği kentlerden biri olup inanmayacaksınız ama sahillerinden denize girilebiliyor ..İstanbul un her tarafı deniz fakat uzun bir süre bu sahillerde Türkler yaşadığı için artık sahillerinden denize girilemiyor ve illaki gireceğim diyorsanız Şile veya Kilyos a gitmeniz gerekebilir ..denizlerin güvenliğine hiç değinmiyorum bile…

Bindiğimiz otobüs bizi sahile bıraktı …Son derece uzun bir plaj ya da plajlar silsilesi var ...ben yine en yakındaki cafe’ye kuruldum…Etraf tamamen turistle dolu herhalde İspanyolları sadece çalışanlar temsil ediyorlardı ki ondan da şüpheliyim…

Sveta yerinde duramıyor bir ara denizde, bir ara güneşleniyor, bir ara sahilde yürüyor devamlı hareket halinde…Öyle böyle akşamı ettik …Ben çok büyük peştemaller satan hacıları kovalıyorum ..Açılışı 20 E dan yapıp 15 e kadar düşüyorlar .Kafamda 8 E biçtim …

Eve dönmeden önce biraz sahilde yürümeye karar verdik ..Bir sürü foto çektirdik …bende hoşuma giden bir peştemali satan hacıya yaklaştım ..İlk atak ondan gelince tuzağa düştü tabi ..8 den fazla istiyorsan beni unut dedim ..Etrafta başkaları da var ..kıvranıyor beni biraz kuytuya aldı ve 8 e verdi ..Sveta hayretler içinde beni bir pazarlık dahisi sanıyor …olsun uyandırmıyorum…

tekrar otobüsümüze dönüp evimize döndük ..Yarın yolculuk var..Sveta kendine telefon almaya karar verdi ..Iphone 13 istiyor ki neredeyse bir araç parası…Bende 950 E para var 900 ünü verdim bu akşam aç kalırız önemli değil dedim ..Gitti gelmez sonunda geldi ..bir miktar da kendi parasını bozmuş bana 300 iade edince artık bir lokantaya gidecek bir engel kalmadı ..Yakında ki ünlü tapasçı yı arıyoruz ..Ciutat Comtal'i zar zor bulduk ..çok sıra var 45 dakika bekledik bize bir yer verdiler ..Nefis tapalar seçtik yine çok keyiflendik ..Yanımızdaki Japon çift neleri seçtiğimizi hayret ve dehşetle izliyorlar ..arazinin yabancısı olmamanın avantajları tabi.. eve döndük biraz valiz hazırlama ve cumba yatak …

Tot: 0.069s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 24; dbt: 0.0373s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb