DÖN BABA DÖNELİM ...

Published: June 21st 2022

BARCELONA-ISTANBUL-BODRUM

31 Mayıs 2022 salı G08

Evet her güzel şey gibi bu da bitti..

Bugün dönüyoruz kısmetse …

Sabah toparlandık son yiyeceklerimizi tükettik ve Catalunya meydanına ulaştık Sveta önce dün gece vermedikleri şarj aleti için Apple a uğradı..Çok ayıp koskoca Apple araba fiyatına telefon satıyor şarj aletine ayrıca 45 E para istiyor ..Yuhhh yani …kapitalizmin hiç utanması kalmamış …

Her neyse daha fazla moralimizi bozmadan Aerobus umüze bindik ..İnanmayacaksınız iki terminal var ama ben bizim uçağın terminalini doğru bilmişim ..Normalde bu aşamada Murphy'nin devreye girmesi ve sizin bir terminalden diğerine valizlerle perişan olmanız gerekir …Olmadı doğru yere gelmişiz…

Sveta nın detax muhabbetinden telefon bedelinin %! (MISSING)sini geri alma hayali var ..Biraz bocalamakla birlikte bunu da başardık... tabi kesintiler nedeni ile tam %! (MISSING)ödemiyorlar ama ben bunu da beklemiyordum …

Uçağımız vaktinde kalktı..Bügün kabin içi uçak çalışanları günü imiş anonslarda espriler havada uçuşuyor ..çok neşeli bir seyahat oluyor ..ama de ki Pegassus bugünün özel önemine binaen müşterisine bir bardak soğuk su hediye etsin..

I ıh o da yok sadece haybeye espriler ..Olsun be bunlar bizi yıkmaz…

Istanbul'a zamanında indik ve akşam üstü Bodrum uçağımızı bekledik…zamanında kalktık ve gece yarısına yakın Bodrum a indik ..Evimize vardığımızda gün dönmüştü bile ..

Bir telefon kaybı ile bu çok istediğimiz seyahati tamamladık …artık önümüze bakıyoruz …

Geriye dönüp baktığımda gençliğin hatta orta yaşlı olanların yeni oyuncağı scooter..Bunları trene metroya ve gittikleri yere bisiklet gibi taşıyorlar ve çok karmaşa içindeki trafikte fazla park sorunu yaşamadan belki de ekonomik olan çözümlerle ulaşım sorunlarını çözüyorlar ...İstanbulda yokuş çok ama bu akımın durdurulması kolay değil hele petrol 30 liraya dayanmışken ...

Tot: 0.071s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 31; dbt: 0.0315s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb