Barcelona

Europe » Spain » Catalonia » Barcelona
January 10th 2007
Published: January 14th 2007

Monument a ColomMonument a ColomMonument a Colom

met een verdwaalde Hollander op de voorgrond
Als we wakker worden gaan we opzoek naar een ontbijtje, qua prijzen lijkt het ons verstandig de slingerstraatjes bij het hotel maar te nemen in plaats van de te dure Rambla. We ontbijten bij een bakkertje en dolen wat door de straatjes, uiteindelijk komen we op een brede boulevard, we zien rechts het een standbeeld, het is het monument a Colum een standbeeld voor Columbus, we klikken een fotootje en opzoek naar een nabij gelegen kabelbaantje, wat ons naar een kasteel boven op een berg kan brengen, we eten wat onderweg en vervolgens dolen we weer een hele tijd rond door de stad opzoek naar het kabelbaantje, we kunnen het niet vinden en geven het uiteindelijk maar op. We slenteren op goed geluk terug naar het hotel, hier en daar drinken we een biertje, als we op een gegeven moment een universiteit tegen komen gaan we daar de wijk maar in, we eten wat drinken nog een biertje en besluiten de avond met een heerlijk broodje shoarma.

Tot: 0.089s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 41; dbt: 0.0533s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb