Barcelona

Spain's flag
Europe » Spain » Catalonia » Barcelona
January 9th 2007
Published: January 14th 2007

Het eerste vakantiebierHet eerste vakantiebierHet eerste vakantiebier

tradioneel gedronken op Schiphol
Eindelijk is het zover, na maanden van sparen en aftellen gaat het gebeuren, alles is geregeld ik ben er klaar voor dus daar gaat ie dan.
Rond 14:30 halen we Wijnand op bij hem thuis, mama brengt ons naar Schiphol, als we de parkeergarage uitlopen, lopen we Han nog tegen het lijf. Na een bakkie koffie met mama gaan we door de controle, we drinken nog een paar biertjes op Schiphol en daarna vertrekken we op naar Barcelona. De vlucht verloopt prima, een wat ruige landing misschien maar goed.
Vrij snel hebben we de bagage en gaan we met de metro naar het centrum waar we een hotel hebben. We stappen uit op plaçe de Catalunya en na een korte wandeling en kort zoeken vinden we ons hotel. Het hotel ligt op een meter of twintig van Rambla af in het de gotische wijk, een wijk met vele smalle slingersnel straatjes.
We gooien onze spullen op de kamer en gaan opzoek naar een restaurantje, die is snel gevonden op de Rambla.
We eten wat en na het eten drinken we een biertje in een Ierse pub, daarna gaan we lekker slapen.

Tot: 0.086s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0497s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb