2.den - barcelona


Advertisement
Spain's flag
Europe » Spain » Catalonia » Barcelona
November 30th 2017
Published: December 29th 2017
Edit Blog Post

Tak nakonec spanok nic moc, furt pobehovali upratovacky a nakonec sa priblizili aj zdobici a aby toho nebolo dost kurvy vypli kurenie a bolo dost zima.

o 3/00 to vzdavam, davam nabijat mobil na nabijaci ostrovcek a ocuvam mp3.

zrhuba po pol hodinke sa uz zacinaju objavovat aj ludia co prichadzaju na ranne odlety.

Samozrejme wizzair ma gate vonku na ploche v plechovej bude, tak rychly presun cez vonkajsok do budy kde rovnako zima ako vonku.

V letadle jeden uplny dement, uplne nasilim tlacil batozinu do priehradky, dufam,ze mi neroztriskal fotak. fakt volaky ludia sa uplny dementi.

Let v pohode ani neviem ako a uz sme pristavali, pristatie bolo mega makke.

Po opusteny lietadla smer metro, to vzdialene dobrych 15.min chodze ked nie aj 25.min.

Najskor nabieham na vlakovu stanicu, tukam do automatu,ze si vyberiem moju hola bcn kartu, zadna moznost tam nebolo, obsluha ma posiela este kusok dalej, do podzemia.

Tu idem rovno k info pultu a zistujem ako tuto kartu dostanem. Chod k automatu a tam si to natukaj. Ok, chvilka zorientovania a uz tukam dlhy cisleny kod, vypadava mi 96hod karta na mhd v barcelone. Dala sa kupit i priamo na mieste ale cez net je lacnejsia o 10 percent.

Cinanka mi poslala na whatsup presny navod ako sa dostat k ubytku, nechybali dokonca fotky so sipkami kde mam zahnut.

Vdaka tomuto navodu nebol problem s najdenym ubytka, samozrejme aj bez neho by to slo.

Vyskakujem na stanici badal, tu je hned carrefour, tak nakup piva a vina na vecer

Na ubytku ma privitala spanielka, ktora ang nehovori, tak ruky nohy funguju. K dispozicii mame kuchynu, kupelku, zachod a izbu. Dostavam heslo na wifi, kurva 16 miestne heslo, fakt nechapem naco take dlhe heslo. Ono to heslo je povodne ako vyfasovali a zmenit si ho nedokazu, sak spanieli resp pardon katalanci.

Po sprche padam do postele a dohanam spankovy deficit.

Po 2,5hod naskakujem na metro a smer la sagrada familia. Ta ma teda moc neohurila, kukol som ju len zvonku.

V meste kopa sikmacov.

Pesi busom som sa vydal ulicami barcelony k parku Ciutadella.

Pred Arco de Triunfo de Barcelona sa pohybovala komplet zahalena zenska, ktoru fotil jeden fotograf, furt ju posielal z jedneho miesta na druhe. Tak tento scam som moc nepochopil.

Velmi fajn park na relax, kopa skolakov, turistov, fotografov, cirnych hub co predavali rozny sajrajt.

V parku velmi pekna fontana.

Katalansky parlament ohradeny policajnymi zatarasami ale tych vidiet nebolo.

V oknach inak strasne vela katalanskych zastav, par ludi malo na hrudi pripnutu aj zltu stuzku symbolizujucu nezavislost katalanska.

Po relaxe presun do spleti uzkych starych uliciek barcelony (stvrt la ribera?, barri gotic?)

Ulicky fakt genialne, vysoke stare domy, kopa ludi, pekne zakutia.

Dostavam sa az na vianocne trhy pred katedralou. Rozne vianocne veci ale ziadne stanky s jedlom.

Naskocenie na jednu z vetiev metra a s jedny prestupom sa dostavenie do ubytka.

Relax a jedlo na izbe.

Nieco pred 18/30 smer vlakova stanica sants, kam z bilbaa pride cinanka.

Vonka uz dobra zima.

Na stanici kvanta ludi, sbs-kari sa tu furt promenadovali, to aspon odradzalo bezdomovcov.

Stretko sme si dohodli symbolicky pri fanshope barci.

Tu sa stretavam po 5 rokoch s cinanku vdaka, ktorej som sa dostal na cinsky mur.

Po ubytku smer mesto a smer jedlo. Samozejme cinska restika.

Davame hot pot. Larina vybera rozne prisady, ktore si nasledne sami urobime v hrnic. Do zaludka postupne putuje tofu, ryby, krab, chobotnica rozne plnene gulocky a to vsetko zaliate pivom.

Najedeny davame na ubytku este pivo a totalne k.o. zaspavame.

naklady

nakup v carrefour : 13,92€

hot pot + pivo : 16,5€

foto
barcelona

Advertisement



Tot: 0.168s; Tpl: 0.022s; cc: 9; qc: 23; dbt: 0.1047s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb