BADALONA

Published: June 21st 2022

BARCELONA-BADALONA

28 mayıs 2022 Cumartesi G05

Bugün biraz dinlenelim dedik biraz da denizi aşerdik galiba ..erkenden uyanıp Catalunya metrosunda Badalona trenini bekliyoruz …

Gelen filan yok ..sorduk karşı perona geçmek gerekiyor ve bizim beklemediğimiz isimde bir tren bizi Badalona ya taşıdı..

Badalona benim diğer seyahatlerimde saptamış olduğum ve tren yolunun plaja teğet geçtiği bir yer…Ben yürümekten nefret etiğim için tam benim aradığım tembellik düzeyinde bir yer …

Gerçekten de plaj tren istasyonuna teğet…Hemen bir cafeye doğru seyirttim ve kendime gölgeli püfürdek bir yer ayarladım ..Kalabalık çok ama ben biraz kuytuda kaldığım için biraz daha rahatım ..

Sveta bermutat sulara dalıp çıkıyor..arkadan güneşlenmeler falan ..Bende denedim ama denizi tatsız ...iyisimi yine bira patatese devam …müzik te var ..vallaha keyfim yerinde ..

Akşamüstü dönmeye karar verdik trenimize bindik ve catalunya da indik …Bu akşam biraz yorgunuz ve Carrefour dan aldığımız kayıntılarla idare etmeye çalıştık …Artık Barcelona ya alıştık diyebiliriz …

Tot: 0.116s; Tpl: 0.01s; cc: 14; qc: 31; dbt: 0.0472s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb