Sydpaa

Europe » Spain » Andalusia » Málaga
August 24th 2010
Published: August 24th 2010

Hvis vi troede at Barcelona var et varmt sted har vi maattet aendre vores opfattelse af varme. De sidste par dage har vi spenderet i sydspanien, naermere bestemt Granada, Sevilla og Malaga. Alle steder med godt vejr og hvis der ikke var fest foer vi ankom, soergede vi for at skabe det.
Granada var baade flot og morsom, det hjalp ogsaa lidt at det hostel vi boede paa var mega luksus og fest. Den tapas vi fik gratis med oellen vi den bar vi tog til var dog skuffende. Sevilla var en ganske forladt by, og hostellet var ligesaa forladt.. Vi fik dog skabt en vild fest for 5 personer sidste aften dèr hvor vi ikke naaede i seng foer vores tog gik fra stationen. Vi missede toget, men endte til sidst i Malaga paa et udemaerket hostel med gratis internet, wuuaay.
BTW, man koeber sig fattig paa ekstra togpriser i Spanien.

Cool vind fremad

Tot: 0.262s; Tpl: 0.008s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0422s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb