Matias og Rasmus på tur, ud i den vilde natur..

Drunken Messiah

Dadadadadadadada BATMAAN

Europe » Spain » Andalusia » Málaga August 24th 2010

Hvis vi troede at Barcelona var et varmt sted har vi maattet aendre vores opfattelse af varme. De sidste par dage har vi spenderet i sydspanien, naermere bestemt Granada, Sevilla og Malaga. Alle steder med godt vejr og hvis der ikke var fest foer vi ankom, soergede vi for at skabe det. Granada var baade flot og morsom, det hjalp ogsaa lidt at det hostel vi boede paa var mega luksus og fest. Den tapas vi fik gratis med oellen vi den bar vi tog til var dog skuffende. Sevilla var en ganske forladt by, og hostellet var ligesaa forladt.. Vi fik dog skabt en vild fest for 5 personer sidste aften dèr hvor vi ikke naaede i seng foer vores tog gik fra stationen. Vi missede toget, men endte til sidst i Malaga paa et ... read more

Europe » Spain » Catalonia » Barcelona August 20th 2010

Wierd weather in Barcelona Yesterday it actually rained here in Barcelona, and not just showers, no it rained from 5'o'clock in the afternoon till we went to sleep at 1'o'clock in the morning. Then today the humidity is insane and weather hot.. wierd weather indeed. Tonight we will depart to Granada on a night train, with sleeping compartment again as we could not get anything else. It's going to be great, but we probably need to get some sunscreen as the weather down south is much hotter than here. Perhaps we'll go to Buñol for the tomatino festival, perhaps we will not, as we do not know where to get a shower afterwards. Cheers - Rasmus og Matias... read more

Europe » Spain » Catalonia » Barcelona August 18th 2010

Nu er vi ligesaa stille faldet paa plads i Barcelona, taget en tur i guell parken og chillet ved vandet som allerede 5 meter ude var saa dybt at man ikke kunne bunde.. herlig strand (selvom at vi var for naerrige til at betale for at sidde paa liggestole.. hvem betaler 6 euro for den slags?, det er jo like... 2 meals or something similar.) Men sandet var nu ogsaa ganske fint og bloedt at ligge paa. Vi har fundet et billigt sted at koebe groentsager og et lille supermarked i en sidegade naer os der ogsaa er vel tilpas billigt. I morgen aften moedes vi med Tayi og fester med nogle af hendes venner, om det bliver paa en bar eller en privatfest ved vi endnu ikke, men det faar vi at se. Fredag aften ... read more

Europe » Spain » Catalonia » Barcelona August 16th 2010

They will try to stop you in any way they know Vi fangede et telt, men Rocamadour forbliver indtil videre uden for vores raekkevidde. Synd for de stakkels aber dernede. Paris var overraskende svaer at komme ud af, vi kunne ikke komme med toget den dag vi havde planlagt og hostelplads havde vi heller intet af. Dog naaede vi at finde soveplads paa et hotel der var en smule dyrere og lugtede maerkeligt... Svedent alligevel :D Med nattog kom vi til sidst aka i gaar og i sovekupé hvilket var en overraskende god oplevelse, takket vaere Orri soestrene og en fransk dude ved navn Alex. Vores hostel her i Barcelona er ganske udemaerket omend ikke saa hyggeligt og hjemligt som det shabby hostel vi kender fra det arabiske kvarter i Paris. Det skal nok blive grande ... read more

Europe August 14th 2010

Meget er sket paa paa meget faa dage. Foerste dag var ganske fornoejelig om end en smule hektisk. ;P Vi startede den episke rejse ud med at blive naegtet at koebe billet til tyskland, saadan noget skal aabenbart ordnes paa en stoerre togstation end Skanderborg. Vi ventede til dsbs telefonlinje aabnede og fik da endelig bestilt vores billetter mod Hamborg. Desvaerre kom vi til at sidde ved siden af 2 gamle rosiner den foerste time, i en stillekupe og vi var derfor doemt til ultimativt ukrydret stilhed. Positivt overrasket blev vi dog i det neaste tog hvor vi fik vores egen kupe, hvilket kombineret med et skvaet guitarjam, var brandfornoejeligt. :) Hamborg var ellers en herlig omend en lidt stenet by, alligevel formaaede vi kun knapt at naa vores forbindelse videre til Paris, hvilket blev en ... read more

Europe » Denmark » Region Midtjylland August 10th 2010

Så går det løs Det bliver sweet, det bliver epic, det bliver krydret med tabasco og vendt på hovedet af et skaldet murmeldyr der hedder Jokke.. I morgen starter den vildeste interrailtur med værterne Matias "Matthæus" Tolstrup og Rasmus Alexander "Rasputin" Krzesinski bag roret. Vi vil guide jer gennem Europas gader med sikker hånd og tranebærjuice i lange baner. Taskerne er pakket, pengene er sparet op og om et halvt døgns tid vender vi vrangen ud på verden, for at tage den på hovedet fordi bandanaen blev beskidt. Følg med på denne yderst funky tur hele den næste måned (eller når vi kan finde noget internet), og forbered dig på at få sendt sydeuropæisk feststemning til DK med ekspresfart. Æbleskiver er på eget ansvar! - Rasmus og Matias ... read more

Tot: 0.317s; Tpl: 0.004s; cc: 10; qc: 61; dbt: 0.0602s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb