288.den - lublana


Advertisement
Slovenia's flag
Europe » Slovenia
November 12th 2018
Published: November 13th 2018
Edit Blog Post

Otvorim rano oci a paradny vyhlad cez balkon na blizke hory.

Ema vraj niekedy rano vybieha na blizky kopec, dost vysoky. cca hodina hore vraj.

Na ranajky tiramisu a banan.

Otec cs nas vyklada pred nakupnym centrum centro, kde ema/zara/ pracuje a odkial ma ma nabrat moj prevoz.

Otec cs bol minuly rok na svk na motorke, isiel madarsko, svk, cz a dole domov.

Rozlucka a cakanie na bus zastavke na opel tmavej farby.

Prichadza nacas. Vpredu sedi uz jedna baba, cca po 5km vyzdvihujeme dalsiu a po 10km dalsieho cloveka.

Opel corsa maly, tak trosku vzadu namackany. Celu cestu nik neprehovoril ani slovo.

Islo sa po dialnici, sofer isol na maximum ako mu zakon dovoloval.

Pri ekonomickej univerzite vyhadzujeme prvych dvoch ludi.

Mna a babu vpredu vyhadzuje sofer pri zel. stanici.

Ang mi vravi train station.

Hostel fluxus je moje dalsie ubytko.

Podla navodu natukavam kod, no recepcna tu este je.

Musim zaplatit aj stupidnu mestsku dan a este raz ubytko. Ono mi bola strhnuta noc, tu mi vratia. To je tez hlupost. Zbytocne dve platby.

Dorm na kokot. Do 6dormu sa ide cez 8 dorm s tym, ze v mojom dorme je umyvadlo a v dalsej miestnosti kupelka.

Zachod tu je len jeden pri recepcii.

Po vybaleni smer mesto, ciel odporucana restika das ist walter (lea) a metelkova ulica (ema)

Hostel ma dobre umiestnenie v starom meste, takze v top tur.miestach som hned.

No nic extra tu neni, zas to iste, budovy, lude, obcas suveniry a kaviarnicky

Pozitivom je rieka a hrad na kopci. Ten mam v plane navstivit pri mojej dalsej navsteve tohto mesta.

Popri rieke idem do spominanej restiky. Sarajevska kuchyna.

Davam cevapcici s klobasov a k tomu mieste pivo. To za tu cenu ziadny zazrak. Myslim pivo, jedlo je super.

Odtial presun do blizkej metelkovej ulice.

To je tak ako v pekarni v maribore utocisko nezavislakov. Budovy posprejovane, pomalovane grafitami, rozne futuristicke vytvori.

Vyzera to,ze tu normalne byvaju ludia, na jednom baraku vyvesana tabula no photo, we are not in zoo.

Ako fakt tu by som nebyval ani zadarmo. Ale zas niekto tento styl vyznava. Opustam toto doupe a nazad na ubytko.

Nohy ma riadne bolia, hlavne kolena. Zrejme z tolkeho minulodnoveho chodenia. Ale isto dost toho ma nasvedomy aj pocasie. Predsa stary clovek, zmena pocasia na klby posobi.

odpocinok na namesticku v starom meste. Tu sedenie na neakom pomniku. Pred kostolom zebrali bezdomovci. Jeden bol velmi aktivny a kazdeho oslovoval. Inak hlavne,ze jeho kompaneros chlastali na schodoch kostola pivo a ostavali mur.

Na ubytku lezanie na posteli a zistene preco mi google photos nenahravalo fotky. Mal som nastavene setrenie baterky, takze vzdy ked sa displej vypol nahravanie prestalo.

no uz to je odstranene a nahravanie fici. Inak flickr bol lepsi, skoda,ze free verzia konci.

Opat mi zacala vypisovat sing. Je chora a zacala sa stazovat ako ju jej cinska rodina nenavidi, bo odmieta ich nalinkovany zivot, je potetovana. Jej mladsia sestra /ideal cinskych rodicov/ na nu raz zavolala policiu. a rozne picovyni co ma fakt nezaujimali.

Potom sa ozvala tw a opisala mi svoj super vylet v parizi. Jej vysneny chlapec cez net bol totalna troska bez penez. Byt mal spinavy, neumyval sa a ona mu musela vsetko platit. No vsetko len jedlo, cely vikend zrali len kebab.

Kurva nevim co to je, naco mi toto vsetko ludia vypravaju, ma ta vobec nezaujima. Asi nieco vyzarujem a ludia sa mi zveruju s picovinami co ma vobec netrapia.

Po odpocinku smer mercato na nakup piv na vecer. Na veceru som chcel navstivit dalsiu odporucanu restiku /lea/ skriti kut ale nenasol som to. Bolo to niekde v podchode, no nasol som tam inu jedalen, tak som tam zaparkoval. Fajn jedlo.

Inac uz som prezrati cevapcici, kebabov, pizze a hranoliek. Chybaju mi nudle a hlavne ryza. Kto by to bol povedal, ze nieco tak skoro poviem po skoro 9 mesiacoch v azii.

Lovim aj jednu kesku, tb tam samozrejme nebol ale aspon mi do profilu pribudne slovinska vlajka.

Na hosteli,v kuchyni zahajenie pitia troch piv. Lasko ok, union humus.

Dosol mlady / asi 20r,ono vsetci su tu v takomto vekovom rozpati/ kanadan, tak mensi pokec, neskor dosol skot. Ten donisol dost alkoholu.

Potom dosli dve kanadske kurvicky. Jedna z nich cirna opica. Hned zacala hulakat na plnu hubu a kazde tretie slovo bolo fuck a drink. Inak kanadani su tez dobre drbli cestovatelia. Sa rovnako ako ang, rusi, austr spravaju jak odtrhnuti z retaze cest vynimkam / potapaic na floresi/.

Kukam letentky do bukuresti na februar, ma tam byt mini zraz akcniletenky. Cena opat klesla z viedne na 20e za spiatocku tak to kupujem a pisem to do diskusie.

Tonic vsak posila nakokot odpoved, nejde tam bo, mu wizzair zmenil let a ponukol mu daku kompezaciu tak leti v ten datum do maroka. Uplne teda zbytocne kupena letenka do debilnej bukuresti kde nist neni, ak nepocitam cigansku bandu.

Po dopiti piv presun na izbu. Ako kanadanky fakt uplne totalne drbnute.

Okolo polnoci ma budi sprcha a cudne zvuky z nej. Jebovci tam trtkali. Tak toto som este veru nezazil.

Potom som uz nemohol vobec zaspat. Takze uplne nahovno noc, v nahovno hosteli. V ziadnom pripade ho neodporucam. Izby nahovno umiestnene a smola na jebnute osadenstvo, ktore trtka v sprche. este keby bola ta sprcha mimo ale ona je prakticky v izbe. Pici.

Naklady :

Prevoz celje - lublana : 4€
Jedlo (das ist walter) : 8.1€ (karta, polpol 5.6, pivo 0.5l 2.5)
Hostel fluxus, 6dorm, share kupelka, prechod cez 8dorm : 14.5€ (karta, 2.5 je mestska dan)
jedlo v podchode - 4.9e /karta, hranolky prso so syrom/
Nakup : 4.57€ (karta, 3xpivo, cola, chrumky)

Advertisement



Tot: 0.132s; Tpl: 0.045s; cc: 10; qc: 25; dbt: 0.0745s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb